Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: Lotiune 3 in 1 Avon Care





Astazi am decis sa va scriu despre lotiunea 3 in 1 Avon Care, pentru curatare, tonifiere si hidratare pe baza de aloe si ghimbir. Acest produs poate fi gasit in brosurile Avon, continand 200 de ml., am vazut produsul de foarte multe ori la reducere.

Aceasta lotiune am comanandat-o pentru ca in catalog aparea ca si demachiant iar mie imi trebuia unul pentru ochi, care sa indeparteze foarte bine rimelul, acesta nu indeparteaza machiajul ochilor sub nici o forma. Este mult mai potrivit pentru ten, aplicandu-se pe pielea umeda si masand usor, apoi clatit cu apa calduta.

Produsul este de un alb-translucid cu o consitenta crema-gel, care nu face nici o spuma, desi Avon pretinde contrariul. Mie acest produs imi usuca foarte tare tenul, chiar si dupa o singura folosire imi simt fata ca o masca, consider ca este mult mai potrivit pentru un ten gras.

Ati incercat acest produs?


0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up