Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Totul Despre Nunta

      

        Vreau sa incep o serie noua, si anume despre nunti, pentru ca anul acesta in 20 iulie voi deveni si eu femeie serioasa :))) Asa ca am decis sa profit de pe urma aceasta cu cateva postari care sper sa va placa si sa va ajute.
       Noi am rezervat restaurantul cam cu 1 an jumatate inainte de data nuntii, doar dupa ce am facut o lista cu invitatii, pentru ca doream o anumita data si vroiam sa fie neaparat smbata, la noi nuntiile sunt de zi- adica undeva de la ora 13 pana pe la 00. Dupa ce am rezervat restaurantul, am discutat cu starostele, dj-ul, fotograful/cameramanul, cantaretul de muzica populara, am facut rezervarea la biserica si la starea civila si multe altele care am sa vi le scriu in postarile viitoare.
   


0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up