Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: Sampon Uscat Balea

Sampon uscat Balea

   In sfrasit a venit timpul sa scriu despre sampnul uscat de la Balea, pe care deja il folosesc de mult timp si care mi-a creat o dependenta. Nu stiam la ce sa ma astept de la un "sampon uscat" sau cum se foloseste, pentru a obtine rezultate maxime. Samponul uscat, este un spray  care readuce la "viata" parul, acesta absoarbe excesul de sebum si il improspateaza lasandu-i un miros foarte placut.

Cum il folosesc:
 Piaptan parul bine, apoi pulverizez de la distanta,cam 20 cm, la radacina produsul care l-am agitat bine inainte. Il prind cu o clema, in asa fel incat sa am volum si astept sa se usuce cateva minute, apoi desfac parul si il dau in fata iar cu mainile scutur parul, avand grija sa elimin excesul de produs. Pentru parul meu, da rezultate aceasta metoda. Eu prefer sa folosesc mai rar produsul, numai in caz de maxima urgenta.

Pro
- raport pret-calitate foarte bun
- ofera volum
- miros fresh
- nu produce matreata
- improspateaza parul.

Minusuri:
- lasa urme albe 
- poate fi gasit doar in DM, nu in toate orasele exista DM
- se termina destul de repede



Voi ati folosit sampon uscat?

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up