Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch: Coastal Scents- Pressed Powder


 
Sursa: Situl Costal Scents


   Am sa incep recenzia cu descrierea oferita de catre catre cei de la Costal Scents:
  "Coastal Scents Pressed Powder Foundations are designed to provide you with the ideal complexion. These soft, smooth powders are available in a range of eight different shades and are safe for use by all skin types. They also offer customizable coverage from sheer to full. Simply apply with a powder brush for a light, natural finish or with a sponge for a polished, full coverage finish. These lightweight compacts are portable, making them ideal for on-the-go touch ups"
   
   Pe situl lor gasiti produsul la pretul de 4,95$/buc sau intreaga gama la pretul de 34,95$, eu le-am luat cu 2,72$/buc. Trebuie sa stiti ca transportul creste odata cu valoarea comenzii, pentru aceasta comanda am platit transport in valoare de 11,60$ iar comanda era de 13.60$.



    Ambalajul este facut din plastic si ofera detaliile fiecarui produs (denumirea si gama pe fata ambalajului, iar pe spate ingriedentele), mie imi place partea transparenta, care ne permite sa vedem produsul. Fiecare recipient are un gramaj de10 g si un diametru de aproximativ 5,5 cm, astfel permite folosirea unei pensule gen kabuki cu usurinta.

    


Gama pentru "matte finish" este foarte variata, are 5 nuante iar cea pentru "iridescent finish" are 3 nuante. Eu am ales din prima gama nuantele 2,3,4 si din cea de a doua numerele 6 si 7.

  Am incercat sa aplic aceste pudre cu buretele umed, mare greseala, nu a lasat decat dare pe fata mea; asa ca am incercat sa le folosesc pe post de pudra peste un primer pentru ten sau peste fondul de ten, sunt absolut minunate in aceasta situatie. Ofera un ten mat pana la 6 ore fara retusuri, in cazul meu este mult, eu dupa 2-3 ore trebuie sa reaplic pudra, iar acoperirea este medie.
  
     Pozele au iesit cu o tenta portocalie, dar aplicate pe ten nu se observa urma de portocaliu.


Trebuie sa stiti ca nuantele sunt mai inchise decat imaginile de pe site.

   
  Pressed Powder Foundation #2 is designed to provide the ideal fair to light skin complexion- aceasta nuanta o folosesc pentru toata fata, in special cand nu sunt bronzata sau ca si un highlight cand folosesc #3 pentru intreg tenul.

  Pressed Powder Foundation #3 is designed to provide the ideal light to medium skin complexion- in zilele cand vreau sa par un pic mai "bronzata" folosesc aceasta nuanta pentru intreg tenul.

  Pressed Powder Foundation #4 is designed to provide the ideal medium to tan skin complexion- aceasta o folosesc pentru conturare.





Aceste doua numere au un finish "iridescent", adica  finish satinat cu particule foarte fine de sclipici auriu, acesta fiind mai vizibil in #6. Imi place sa le folosesc pe post de blush.


Pressed Powder Foundation #6 is designed to provide an illuminating fair to light skin complexion.

Pressed Powder Foundation #7 is designed to provide an illuminating light to medium skin complexion.

 Ati incercat asemenea produse? Voi cum obtineti cea mai buna acoperire?

             Pe blog veti gasi recenzie si swatch pentru alt produs Costal Scents: Hot Pots




Ma gasiti pe Facebook: Colourfulbazaar







0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up