Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Guest Post by Adelina Tomescu: Review: Multi-gyn Actigel

Multi-gyn Actigel
  
"E important ca noi, fetele sa fim deschise in legatura cu acest subiect delicat - igiena intima. Consider ca trebuie sa acordam o mare atentie produselor pe care le folosim pentru ingrijirea zilnica si de aceea aleg ce e mai bun. 
Acum vreau sa va vorbesc despre Multi-gyn Actigel de la Bioclin. Este un produs destinat atat uzului extern cat si intern si atenueaza discomfortul vaginal, roseata, iritatiile, precum si mirosul neplacut. 

   Eu l-am folosit timp de o saptamana. Este indicat sa fie folosit minim 5 zile consecutiv pentru a avea efect. Mie mi-a fost util deorece sunt foarte sensibila si ma irit de multe ori de la absorbante sau daca schimb gelul intim. 
Mi-a placut foarte mult acest produs, consider ca in saptamana in care l-am folosit chiar si-a facut foarte bine treaba si starea mea s-a ameliorat vizibil. Vreau sa imi cumpar si spuma pentru igiena intima, tot de la Bioclin. Am vazut ca o au si alte fete si li s-a parut buna.
Multi-gyn Actigel
   Multi-Gyn Actigel se prezinta ca un gel transparent, cu miros foarte subtil. Ambalajul este foarte practic deoarece are o extensie pentru aplicarea interna. La o aplicare se consuma putin gel, deci o sa va ajunga ceva vreme. Nu creeaza discomfort la aplicare, doar o senzatie usoara de incalzire. 

Multi-gyn Actigel
Recomand acest produs si il voi cumpara si in viitor pentru ca il gasesc necesar in situatiile in care ne confruntam cu o iritatie sau alte probleme. 
   Va sfatuiesc pe toate sa aveti mare grija ce produse folositi. Evitati-le pe cele prea dure, care contin alcool sau alte substante daunatoare. Voi alege in continuare produse de calitate pentru fiecare zona a corpului meu. Va pup!"

                                                       Adelina Tomescu

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up