Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch: Oja Flormar+Giveaway Winner Multi-Gyn ActiGel


 417

427

U30

Acestea sunt primele oje Flormar care le-am cumparat si singurele care le detin de la aceasta firma.Sunt la prima folosinta, dar pana acuma impresia este buna.
Despre manichiura de mai jos pot sa spun ca de mult nu am mai avut asa unghii scurte si e prima data cand port o oja gri, care imi place chiar mult, mi se pare foarte interesanta.

417+ Matifiant She

Castigatoare Multi-Gyn ActiGel este....:

Roxana Serban.Felicitari!
Te rog sa imi trimiti un mail, pana maine la ora 12 cel tarziu, pe: colourful_makeup@yahoo.com, cu datele tale pentru a putea primi cadoul.Ii vei face un review, care va fi postat pe blogul meu :* 
In cazul in care nu primesc mailul castigatoarei , premiul ii va reveni lui Aelina Tomescu. 

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up