Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: Yves Rocher - Rimel Volum spectaculos

Review Yves Rocher- Rimel Volum Spectaculos - perie

Prima imagine din aceasta postare este luata de pe situl Yves Rocher, unde am vazut prima data rimelul, care nu m-a impresionat, dar dupa ce l-am primit si l-am incercat, mi-am dat seama ca se observa diferenta.
Descriere oficiala :
"Densitate , separare şi volum genelor.
Cu extract din ceară de orez reparatoare, ce conferă densitate. Un rimel ce oferă densitate şi volum genelor asemeni unui evantai, le aranjează, le defineşte şi le separă cu precizie."
Descrierea mea:
Pozele de mai jos imi vor sustine afirmatia: IMI PLACE!


 Demonstratie Yves Rocher- Rimel Volum Spectaculos

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up