Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch:Sleek

 

     De cand cu paletele Sleek si pe la noi, a devenit o isterie in blogosfera cu swatchuri si poze, asa ca nu puteam ca eu sa nu fac parte din grup si imi lipesc si eu pozele pe aici, dar in schimb las descrierile generale pe situl oficial.

    M-a dezamagit dimensiunea paletelor, nu pentru ca ar fi prea putin continut, ci pentru ca in poze pare asa de enorma...=> reclama mincinoasa..., desigur dimensiunea minima este un avantaj, imi incape plaeta perfect in trusa de machiaj, plus ca imi mai ramane loc si pentru pensule si alte nimicuri.
    Mi-ar fi placut sa contina si culori mate, cel putin sa existe un echilibru intre cele mate si sidefate.Ati observat ca aproape in fiecare trusa, cel putin in cele care le am eu, exista o nuanta sau mai multe de albastru?
   Marimea  fardului, este de dimensiunea monedei de 10 bani.


  Swatch-urile pentru farduri au fost aplicate peste un primer, iar cele de primer nu au nicio baza sub ele.

 MONACO


 THE ORIGINAL


 SUNSET



 PRIMER








0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up