Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Giveaway: Multi-Gyn Femiwash


   Au trecut doua saptamani de cand incerc un produs nou, nou pentru mine din punct de vedere a compozitiei, acesta fiind spuma si nu lichid sau gel.
   Este vorba despre Multi-Gyn Femiwash , unde veti gasi detalii despre acest produs, iar pe situl www.vavianpharma.ro veti gasi si alte produse de igiena intima de la compania Vavian Pharma SRL.
 
    Eu am ajuns in posesia acestui produs datorita situ-lui www.vavianpharma.ro, care m-au contactat pentru a-mi oferi acest minunat produs.Vavian Pharma SRL este localizata in Bucuresti, Bulevardul Basarabia nr. 256, Corp 10, Incinta Faur, East Business Center, Sector 3.

Descrierea firmei asupra produsului:
- Nu contine sapun, parfum, conservanti
- Curata delicat fara sa afecteze sistemul natural de aparare al tesutului
- Contine complexul 2 OR care impiedica alipirea bacteriilor de tesutul vaginal
- Previne disconfortul vaginal( iritatii, mancarimi, inflamatii)
- Recomandata si pentru o piele uscata si foarte sensibila

Multi-Gyn Femiwash protejeaza si mentine tesuturile sanatoase. Curata/dezinfecteaza foarte eficient fara sa perturbe sistemul natural de aparare al vaginului. Contine acid lactic care permite formarea si imbunatatirea aciditatii vaginale. Cresterea lactobacililor este stimulata si, prin urmare, flora vaginala este imbunatatita.

Aciditatea ridicata a vaginului reprezinta un mod de protectie naturala importanta, intrucat majoritatea micro-organismelor patogene nu se dezvolta intr-un mediu acid. Spalarea frecventa cu sapunuri obisnuite, gel de dus nu este recomandata, deoarece aceste sapunuri sunt alcaline si perturba aciditatea mediului vaginal. Drept rezultat, bacteriile daunatoare care cresc bine intr-un mediu alcalin sunt favorizate sa se dezvolte, iar infectiile vaginale pot fi consecinta..
Ingredienti:
Apa, glicerina, extract de Aloe Barbadensis, Gliceret-2 Cocoate *U/C, Laurat-10, laurat-11 carboxilat sodic, cocoamfoacetat sodic, lactat de sodiu, acid lactic, caprilil glicol, pantenol, polimer incrucisat al acidului poliglucoronic de galactoarabinan *2QR , polizaharide bio-active patentate
   Produsul  vine intr-un recipient de 100 ml cu pompa, care expira in 12 luni de la data deschiderii si este indicat a se tine la o temperatura de 10-25 grade C.
     Emulsia spumanta este suficienta pentru pana la 150 de aplicatii.

Parerea mea
    Acesta este o emulsie spumanta pentru igiena zonei intime care nu contine sapun, miros sau conservanti.Mie mi se pare ca exista o oarecare urma de miros, dar posibil sa fie de la ingredientele produsului, acest miros nu este puternic sau persistent. De cand folosesc acesta nu am avut parte de iritatii, mancarimi, inflamatii, pe cand cu anumite produse mi s-a intamplat sa le am.


     Eu folosesc produsul de 2 ori/zi dar sunt zile in care l-am folosit chiar si de 3 ori, iar pana acuma am consumat mai putin de jumatate din produs, cred ca produsul imi va mai ajunge inca 2-3 saptamani.
   Pentru fiecare folosinta imi ajunge cantitatea care iese dintr-o singura apasare de pompa, dar si cu jumatate din aceasta cantitate ma pot descurca foarte bine.

  

Daca doriti sa achizitionati produsul acesta il gasiti in farmacii, pretul diferand de la lant la lant. Am aflat ca  in lunile sptembrie - octombrie este o promotie in lantul Centrofarm -> reducere 15% pentru acest produs.
   Vavian Pharma SRL are si o surpriza pentru cititoarele mele, una dintre acestea va primi Multi-Gyn ActiGel, (gel bioactiv pentru prevenirea si tratarea disconfortului vaginal).Voi trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare, si sa raspundeti la intrebarea: “Cum va ingrijiti, ce produse folositi in cazul ingrijirii intime?”. Extragerea va fi efectuata random de catre Vavian Pharma SRL.Castigatoarea va trebui sa faca un review produsului iar eu il voi publica pe blogul meu.Concursul tine 5 zile, adica pana in data de 1 oct, ora 23:59.

                                                                           Va doresc success!

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up