Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Facial wax strips: Sesu vs Nair


   Sunt sigura ca sunt multe dintre voi care folosesc benzile de ceara rece pentru fata, de la diferite firme.Eu pana acuma am incercat de la Streep, Veet, Sesu si Nair.Astazi as vrea sa arat comparatia intre Sesu si Nair, care au un pret asemanator.

Sesu

Acestea se gasesc in diferite magazine la pretul aproximativ (din cate tin minte) de 10-15 lei., dar am vazut si diferite oferte foarte acceptabile.Pana acuma pot sa spun ca am recumparat aceste benzi cam de 4-5 ori.
O cutie contine: 20 de benzi de ceara rece si patru servetele pentru curatare
In poza de jos, se vede doar jumatate de banda, pentru ca eu le tai in jumatate cand le folosesc, astfel ma tin de 2 ori mai mult.


Nair
 
Pretul aproximativ, daca bine tin eu minte, cam 10-15 lei, eu acuma am cumprat 2 cutii cu 15,60 lei la oferta.
O cutie contine: 20 benzi de ceara si 2 servetele.
  


Acestea de la Nair, sunt mai scurte comparativ cu cele de la Sesu, si nu le pot taia.Ce am mai observat, ca si coparatie intre ele, Nair nu smulge la fel de bine firele, mereu raman.
Urma rosie imi ramane la ambele cam 1-2 ore, dar aceasta nu ma deranjeaza, daca este necesar ma fac seara iar pana urmatoarea zi nu se mai vede nimica.
In poza de jos, am pus jumatate de banda Nair (portocalie) peste jumatate de banda Sesu (albastra) pentru a vedea diferenta.
Daca ar fi sa compar o banda intreaga cea de la Sesu ar fi cam cu sfert mai lunga decat una de la Nair.


Dintre acestea doua, mie cel mai mult imi place Sesu, o consider calitativ mai buna.

Voi ce bezi de ceara rece folositi?Ati incercat Nair sau Sesu, cum vi se par?

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up