Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Depoting Rimmel duo eyeshadow



   Pentru ca nu mai aveam spatiu unde sa tin atatea cutiute mici cu cate 1-2 farduri si mai ales pentru ca uitam de ele, am decis sa mut continutul intr-o trusa noua de farduri, pe care va voi arata cat de curand.
   Acestea (poza de jos) sunt fardurile care doresc sa le mut.Pana la urma au mai scapt cateva dintre ele, pentru ca am ramas fara loc in trusa.


    Pentru depoting, adica pentru a scoate fardurile din ambalajul lor, aveti nevoie de:
  • placa de intins parul - eu am folosit aceasta pentru ca mi-a fost usor, desigur se poate folosi si alta sursa de caldura
  • staniol - am folosit cel pentru gatit
  • ceva ascutit - in cazul meu a fost o foarfeca
Pas 1


Intai am lasat la incins placa, apoi am pus staniolul  peste care am pus fardul, cum este in imaginea de mai sus.

Pas 2



Dupa ce am luat mini trusa de pe staniol, pe dosul acesteia s-a facut o gaura mare (cercul rosu) si s-a slabit lipiciul care tinea trusa.


Pas 3

Am scos fardul din trusa de plastic, cu mare grija pentru ca lipiciul era foarte fierbinte.

Stiti cumva unde gasesc o trusa pentru farduri goala asemanatoare celei de la Sleek? Vreau sa fie mai micuta si ingusta.

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up