Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review Body Products: Oriflame Review Swwdish Spa Scrub


Gasiti produsul in catalogul Oriflame aici la pagina 106-107

Ce spun ei

"Relaxeaza-ti simturile cu ajutorul gamei Fire, cu ulei senzual de ghimbir"
"...am ales uleiul de ghimbir pentru proprietatile sale tonice, antioxidante si calmante.Bogat in diferite vitamine si minerale ..."
"Amplifică frumuseţea pielii tale cu ajutorul acestei combinaţii speciale, cu tonuri aromat senzuale. Granulele de sare şi sâmburi de migdale exfoliază şi catifelează pielea, uleiul de ghimbir o tonifiază, iar complexul Hydracare+ conferă o senzaţie mătăsoasă. În plus, uleiul din migdale dulci hidratează tenul, în timp ce vitamina E îl protejează"


Parerea mea

Avantaje
  • mirosul, as putea toata ziua sa stau cu nasul in cutie, este un miros calmat, relaxant de care nu ma satur
  • mirosul persista pe piele, in cazul meu este un avantaj
  • efectul de hidratare care persista peste 12 ore, eu avand piele uscata consider ca imi este hidratata
  • dupa dus, nu mai este necesara aplicarea unei creme
  • efectul abraziv, are particule fine
Dezavantaje
  • pretul, pretul intreg in catalog este 49 lei, la oferta este 33,99 lei
  • cantitatea, prea mica...150 ml...mi se pare ca se consuma repede










0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up