Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Blue Sponge



   Am facut un degradee in albastru cu buretele, unde sunt 3 nuante .Pozele au iesit mult mai deschise, in ele nu se observa foarte bine trecerea de la o nuanta la alta, din pacate se vede o trecere foarte brusca.Eu am folosit albastru, pentru ca din aceasta culoarea am reusit sa fac degradee-ul, dar voi puteti sa alegeti orice culoare doriti.

Ce am folosit:

Pas 1 (optional):Am lacuit toata unghia, cu alb, pentru a scoate in evidenta mai bine culorile


Pas 2: Cu buretele, am apasat usor pe unghie nuanta cea mai deschisa de albastru


Pas 3: Tot cu buretele am folosit nuanta intermediara de albastru


Pas 4: Nuanta cea mai inchisa am plasat-o pe unghie cu buretele


Pas 5 (optional): Pe partea de sus am folosit lac cu sclipici


Voi ce manichiura ati vrea sa mai vedeti?

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up