Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: Montagne Jeunesse Volume Hair Mask

 

    Multe dintre voi, cred, ca cunoasteti deja aceasta marca, sau ati incercat cel putin un produsa de la ei.Eu m-am oprit asupra mastii de par.De data aceasta, asupra celei pentru volum.


   Este compusa din 2 pasi:

  • pas 1(contine 17,5 ml produs) - un fel de balsam,care se aplica pe parul inca ud si se lasa 2 minute
  • pas 2 (contine 3,5 ml produs) - un fel de gel care este leave-in, care se aplica pe parul umed, doar sters cu prosopul
     Eu am parul tuns, un bob mai lung asimetric, pasul 1 l-am folosit pana acuma de 4 ori si il mai pot folosi de inca vreo 2 ori, iar pasul 2 mi s-a terminat dupa 3 folosiri.Din pacate pentru un par mai lung cred ca pasul 2 va ajunge de maxim 2 ori.

   
    Stage 1: Volume. Glossy, silky, with a shimmering shine. The delicious fragrance of Bilberry and Hawaiian Ginger is just beautiful – oh, we just love being spoilt. 
    Stage 2: Ultra Shine Serum. There’s nothing nicer that your hair bouncing with shine. When you pour the product onto your hands it’s so silky and glossy.

  • Suitable For Vegans
  • Gluten Free
  • Dairy Free


   
     Mi-a atras atentia, poza de pe verso, cu femeia care are un par "umflat", si eram curioasa daca voi obtine si eu acelasi volum.Raspunsul este foarte simplu:nu, nu e asemanator cu al ei, dar parca parca ceva totusi se observa si tine cateva zile.Eu folosesc uscatorul de par, iar cand este cam 90% uscat, folosesc perie rotativa de la Rowenta, dupa folosirea acestei masti, am senzatia ca peria aluneca mult mai usor.
   
     Exista si o parte buna, una chiar foarte buna, cel putin pentru mine.Eu am cateva fire de par care stau de parca as fi bagat mana in priza...stau in sus si foarte aiurea, ei bine...cu aceasta masca se domolesc, niciun fir nu se ridica *happy me*
 
Voi ce parere aveti despre aceste produse?




2 Colourful Thoughts:

modniza said...

mersi ,puisor , interesant! pupicei

LazyCat said...

pare ok.exista si alte tipuri de masti?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up