Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Zodia Ta si...

 Sursa imagine:www.zodiac-chinezesc.ro






Inca ceva care ma caracterizeaza, daca nu ies eu ultima din camera ci altcineva care uita sa stinga lumina, il cam cert, cam rau :)) Din punctul meu de vedere nu vad de ce as lasa lumina aprinsa intr-o incapere daca nu am nevoie de ea!? Ma regasesc in  majoritatea "deprinderilor ecologice" din tabelul de mai sus, poate mai putin partea cu Gradina Botanica, asta in cazul in care se pun si cei cativa cactusi ai mei ;))
Care este deprinderea ta ecologica?

2 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

eu sunt capricorn insa mi se potriveste perfect gemeni si fecioara :D

colourful.makeup said...

Eu prefer sa fac dus, la o baie in cada cu spuma se consuma prea multa apa. [-(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up