Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch: Too Faced- Smokey Eye



  Astazi am sa va prezint trusa Too Faced- Smokey Eye, desi sunt sigura ca multe dintre voi ati citit despre aceasta si poate o chiar si detineti.Vreau sa imi exprim si parerea mea in ceea ce priveste aceasta trusa, extrem de cautata.

Am sa incep cu ambalajul:



Dupa parerea mea, mi se pare mult prea groasa, prea mare, pentru ce contine.Puteau la cat de gros e ambalajul, sa lipeasca o oglinda.Imi place mult modelul cartonului, dar nu mi se pare practic.Sertarul de jos, care contine 2 pensule-bureti, parerea mea despre ele mai jos, se deschide extrem de greu, cel putin al meu, motivul este continutul acestuia: pensulele.

Iar acum continutul:



Acestea sunt cartonasele care sunt ascunse in spatele ochiului, eu le scot destul de greu si mi se pare cam incomod sa le tot aleg.Din punctul me de vedere puteau, unde este ochiul, sa le lipeasca si sa se deschida ca un fel de carte, era mult mai practic.Pe cartonase, fardurile au denumiri, dar in trusa acestea nu apar, oricum este destul de usor de inteles care unde vine.



Day Smoke:
1-Cream
2- Fawn
3- Bronze


Fashion Smoke
4- Sugar cookie
  5- Wicked green
6- Midnight


Classic Smoke:
7- Black Suede
8-Silver
9-Black spark

Culorile sunt foasrte pigmentate chiar si fara o baza, eu nu am incercat sa le port fara baza sa vad daca se aduna sau nu, pentru ca am pleoape cam uleioase si ma gandesc ca ar afecta decizia.Chiar si culoarea 1 este foarte pigmentata, din pacate pe tenul meu foarte deschis se observa prea putin.Cele mai pigmentate, din punctul meu de vedere sunt culorile inchise.



Trusa mai contine si 2 pensule cu 2 bureti, rostul carora nu il vad...multe persoane nu le folosesc, iar mie mi se par cam de o calitate slaba....Poate mai bine puneau si un creion cu 2 capete, unul negru si unul maro.

Avantaje:
- culori pigmentate
- design dragut
- 9 culori, care se pot combina intre ele
- instructiuni
- pensule cu capete buretel, folositoare in unele situatii


Dezavantaje:

- cutia foarte butucanoasa, mi se pare greu de transportat pentru ca ocupa pea mult loc
- pensulele care ocupa mai mult loc decat trebuie
- lipsa unei oglinzi
- lipsa unul creion

Daca una dintre voi doreste aceasta trusa, noua, eu am una in plus si o vand cu 90 lei, din cate am inteles in magazin e undeva la 146 lei.Daca va intereseaza va rog sa imi scrieti.








6 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

:_? Interesant :*

colourful.makeup said...

e superba aceasta trusa:X

colourful.makeup said...

Imi pare bine ca consideri postarea folositoare :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Mie imi place foarte mult, iar culorile sunt alese perfect pentru a putea face
diferite combinatii intre ele






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Frumoasa trusa !Ambalajul e superb...si-mi place mult nuanta wicked green.
Eu am paleta natural eye si pot zice ca e perfecta! :D Cred ca mi se potriveste cel mai mult dintre toate trusele de la Too faced!
pupici

colourful.makeup said...

wicked green este preferatul meu :x mie mi-ar placea sa am Romantic Eye ;))





________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up