Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch: Rimel Oriflame Maxi Lash


   Dupa cum declara Oriflame "Premiera Mondiala!"...mda...din punctul meu de vedere...M-am lasat si eu atrasa de reclama, mare greseala :))
   Pentru genele mele, scurte si rare, eu consider, ca nu isi face treaba.Nu stiu unde este acel de "16 ori mai mult volum".Cred ca pentru niste gene mai dese, lasate de la mama natura, nu va lasa acel efect de gene incarcate.
    Rimelul meu preferat, pentru mine e exceptional: Max Factor MasterPiece Max (care este la ultimul strop si nu prea mai coopereaza cu genele mele :(  ) , am sa fac o comparatie cu acesta.
    Inainte de aplicarea rimelului am folosit clestele de intors genele, 2 straturi din fiecare rimel, iar dupa uscare le-am intors iarasi cu clestisorul.Trebuie sa mentionez, ca aplicatorul de la Orfilame, nu l-am sters inainte de folosinta, eu trebuind sa il sterg de fiecare data, pentru ca se aplica prea mult produs.Am respectat pasii, care sunt indicati in poza de mai sus.Volumul cam lipseste, iar alungirea as spune ca este asemanatoarea cu cea de la MaxFactor.

 
Oriflame


MasterPiece Max

  
   Acuma sa va arat aplicatorul minune:
 


   Iar asa trebuie sa arate pentru a-l putea folosi fara sa para genele incarcate, cu o cantitate minima de produs, din pacate obtinuta prin stergerea aplicatorului.

   Voi ati incercat acest rimel minune?Ati dori sa il incercati?

12 Colourful Thoughts:

Colourfulbazaar- Lucia said...

Mi-am dorit sa il incerc...pana acuma :)) ! Acum il vreau pe cel de la MAx Factor:))

Colourfulbazaar- Lucia said...

Nu la-m incercat si dupa ce am vazut aici nici nu l-as incerca....nu am mai vizionat un catalog oriflame sau avon de mult, pentru ca de fiecare data imi comandam vreun lucru care dupa nu-l foloseam sau nu era nuanta asa ca in poze, asa ca m-am lasat de sportul asta.

Colourfulbazaar- Lucia said...

MasterPiece Max ee super:X

Colourfulbazaar- Lucia said...

si eu mi l-am comandat , abia astept sa il primesc 

Colourfulbazaar- Lucia said...

da,chiar l-am vazut acum un an la kingart,mi a ramas f bine intiparit in memorie acel carnetel.
mie nu imi place orasul atat de mult,in afara de weekend cam nu ai ce sa faci in el daca ramai fara bani.
on topic: nu imi place periuta.am mai avut rimeluri asemanatoare si nu am fost deloc multumita de ele.

Colourfulbazaar- Lucia said...

Si eu il vroiam, dar acum m-am razagandit. Deja am vazut 2 pareri oarecum negative. Clar nu-l mai iau. :))

Colourfulbazaar- Lucia said...

:)) Cred ca cei de la Oriflame o sa ma caute, in cazul in care raman in depozit
cu rimelul :))





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Bine faci ;)) Si eu am patit-o de cateva ori :(


________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Acuma mie imi este greu sa imi gasesc alt rimel din cele noi aparute, mi se pare
ca nici unul nu se ridica la nivelul lui ;)). Apropo, astazi trimite Roxana ,
coletul :*


________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Te rog sa imi spui si mie ce parere ai despre el :) Poate pentru tine va fi mai
bun :D




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Periuta parea interesanta, doar ca dupa mine, iese cam mult continut din flacon
:( Cat despre oras, nu totul se rezuma la bani :)) Din fericire, este natura :D



________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Eu am considerat ca pentru genele mele scurte si rare, nu e potrivit.Poate nu ai
mai mult noroc cu el, in cazul in care ai sa il cumperi :))


________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up