Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Polyvore: Hats

Hates Palariile din poza sunt o mica marte din cele care mi le-as dori sa le am.Nu am putut sa ma decid doar la una, asa ca vi le arat pe
 toate.Voua care va place?











J Crew straw fedora
$40 - jcrew.com

Leg Avenue top hat
$17 - amazon.com

Straw hat
$70 - reissonline.com

Straw hat
topman.com

John Lewis hat
65 GBP - johnlewis.com

Diesel cap hat
$80 - diesel.com

Straw fedora
$13 - tillys.com

Hat
$269 - topsyturvydesign.com

Philip treacy hat
2,000 GBP - harrods.com

Philip treacy hat
999 GBP - harrods.com

Wedding hat
365 GBP - suzannah.com

Gucci hat
style.com



   Inca mai aveti timp sa va inscrieti la cele 2 giveaways organizate pe blog: cel cu patru cadouri la alegere si cel in care puteti castiga o pensula Sigma.Va astept!

6 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

hey... dragute tare palariile.. am vrut sa iti atrag putin atentia asupra titlului postarii.. se zice hats, si nu hates. sper ca nu te superi pe mine, nu e un comentariu rautacios..:)

colourful.makeup said...

mie imi place Straw hat

colourful.makeup said...

Mie clar pe locul 1 e cea neagra pe care o poarta tipa blonda si 17$ nu mi se pare mult. SI pe locul 2 cea turcoaz (Gucci hat);x e super.

colourful.makeup said...

Clar Leg Avenue top hat !! Si pe locul 2 Gucci hat :* imi plac super mult

colourful.makeup said...

Nu e nici o problema, nu am observta :(






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Straw hat
este preferata mea:X

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up