Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My Make-up (Full Face),Manicure,Accessories (Saturday Wedding)



   Cred ca va mai amintit, din postarile anterioare, in care scriam ca voi merge la o nunta smbata aceasta.Pai...am fost, si m-am hotarat sa va arat si voua cateva poze (cu mine doar :)) ).Dupa cum a spus Ana Maria P., ca este neaparat sa am "pozar" m-am conformat celor spuse.Desi eu nu apar prea mult in poze :)), scuza fiind ca imi place sa fac poze si cam greu las aparatul pe mana altcuiva ;))

   Am sa incep cu machiajul:
     Pozele sunt facute inainte de plecare, am uitat sa ma dau cu gloss si am uitat sa si zambesc :)) Am folosit un gloss nude, chiar inainte de a iesi din casa :D


 Ten:
-fond de ten Collection 2000
-bronzer ELF :Cool Bronzer
-baton 3-in-1 ELF: Golden Peach
- pudra bronzanta ELF: Luminance

Ochi:


Sprancene:
- sablon ELF
- Benefit brows a-go-go

Pleoape:
-baza Revlon
-fard Too Faced- Smokey Eye
   Din pacate nu am numerotat pe pleoapa la fel cum este numerotat si in paleta, asa ca prima cifra va fi numarul de pe pleoapa si a dou-a cea din paleta.
1 (coltul pleoapei)   -> 8
2 (centrul pleoapei) -> 5
3                                -> 9
4                                -> 4

-tus de ochi crema ELF: Midnight
- mascara MasterPiece-Max

   Va  arat si ce accesorii am avut, nu foarte multe printre care si plicul.Tot aici incadrez si jacheta, cu care nu am facut poze pe mine, pentru ca era foarte cald.Daca stie careva cum se numeste stilul jachetei va rog sa imi spuneti.








   Manichiura:

Am decis sa imi fac un french cu buretele din lipsa de timp, acest gen este cel mai simplu si il puteti face fara greseli. :D




    Acuma doua poze cu mine, una e in timp ce dansez si am decupat persoana din poza :)) ia alta este facuta in afara localului care se afla in incinta Complexul Weekend (click pentru poze cu complexul)


27 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Imi place foarte mult cum se vede manichiura.Simplu si e efect.Si ultima poza mi se pare foarte frumoasa.Se vede foarte dragut parul acela rosu la rochita albastra.Plus ca imi pare bine ca te-am vazut si mai normal ca eu singura poza pe care am vazut-o cu tine e cea in care aveai machiajul acela gotic:))

Pupici:-*

colourful.makeup said...

me likey :D

colourful.makeup said...

imi place culoarea rochitei. ai o forma asa frumoasa a unghiilor. mi-ai facut pofta de manichiura cu buretel :D si machiajul s-a potrivit foarte bine cu rochita. sper ca te-ai distrat :)

colourful.makeup said...

esti o frumoasa:*

colourful.makeup said...

 si eu am fost ieri la o nunta:Dimi place f mult culoarea rochitei tale

colourful.makeup said...

Esti mult mai simpatica si frumoasa decat mi te imaginam eu...asa din pozele cu jumatate de ochi, ori din cea gotica:)) deci ai un big big plus!
Si sa faci mai des astfel de poze, pentru ca ai o coafura foarte reusit asi culoarea la fel si chiar te prinde!
SI multumesc ptr pozici:D mi-a parut bine sa te vad>:D<

colourful.makeup said...

 Superba Manichi9ura ! :| 

colourful.makeup said...

Foarte frumos machiajul...te prind foarte bine...oricum tu esti foarte frumoasa...imi place si accesoriul din par:) 

colourful.makeup said...

ai fost foarte frumoasa:*

colourful.makeup said...

Tg  Mureeees 8-> ,ador orasul:X! Te astept si la concursul meu;;) :http://beauty-and-stuff.blogspot.com/2011/05/concurs.html

colourful.makeup said...

Era cazu ca sa ma vezi, si in alta postura decat gothic chick :))





________________________________

colourful.makeup said...

Am sa consider ca iti place tot :)) :*




________________________________

colourful.makeup said...

Manichiura cu buretel mi se pare cea mai simpla si nici nu avem cum sa gresim :D
M-am distrat mai mult decat ma asteptam, asa ca e bine :)))





________________________________

colourful.makeup said...

Multumesc de compliment >:D<





________________________________

colourful.makeup said...

Dar si eu am lasat comentariu:( dc nu se incarca?:(\Me sad

colourful.makeup said...

Sper ca te-ai distrat.Rochita e un turcoaz, dar in poze a iesit mai mult spre
albastru :))





________________________________

colourful.makeup said...

Multumesc :* Posibil sa mai fac astfel de poze, poate mai rar :P




________________________________

colourful.makeup said...

Am facut-o pe la 1 noaptea in graba, si mie imi place mult :X




________________________________

colourful.makeup said...

Acuma ti-am raspuns la el ;)) Nu am apucat mai repede :( Cand se mai intampla
asa sa stii ca eu sunt problema :)) :* :* :*




________________________________

colourful.makeup said...

Acuma mi s-a pus pata pe pene :))





________________________________

colourful.makeup said...

Din cate inteleg ai fost pe aici, e chiar frumos, curat, linistit.Stiu ca ma
laud dar cine nu mai are o mica scapare :)) Acuma ma gandesc la machiaj, chiar
am chef sa fac unul! :*




________________________________

colourful.makeup said...

Bine...dar nu cred ca ti-am mai spus, ca pe blogul tau mereu intampin greutati..nu-mi afiseaza mereu comentariile si nici porturile intregi.CHiar de atunci cu giveaway-ul la care am participat prima oara la tine am avut probleme ca nu mergea sa vad postarea decat pe laptop..poate o fi netul meu:-?
Oricum, sa mai faci pozici ca esti frumoasa.

P.S.:pozarul e cel care face pozele nu aparatul(asa ii spunea profesoara de romana si i-am atras atentia ca nu asa se zice:))si se suparase  ca o corectam

colourful.makeup said...

Ai o culoare de par extraordinara! Imi place foarte mult! Foarte dragut machiajul tau!

colourful.makeup said...

Am mai comentat odata si ieri dar cred ca nu mi-a aparut comentariu sau nu l-am vazut eu. Am vrut sa iti spun ca ai o culoare de par extraordinara! Ce mi-as dori sa imi stea si mie bine roscata!

colourful.makeup said...

Sper sa nu mai probleme de genul >:D<






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Multumesc ptr complimente :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Cred ca nu i-am dat eu inca approve.Acuma am raspuns la toate comentarile numai
:( Trebuie sa incerci, poate iti va sta bine :D






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up