Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My Make-up (Full Face): My first picture Make-up tutorial (Pic. Heavy)


  Primul meu picture tutorial in ceea ce priveste machiajul, pot sa spun ca a fost destul de fun dar un pic cam dezorganizat :)) La inceput vroiam sa fac doar la ochi fara full face, apoi am decis sa imi atasez si fata pe aici, si m-am ocupat si de ea.Imi cer scuze ptr pozele aiurea din tutorial, in camera la mine nu este destula lumina, din fericire in unele momente cand vreau sa dorm, sa ma uit la TV sau cand stau la calculator, dar din pacate acuma.
Prima data veti vedea poza produsului si a pensulei folosite apoi pleaoapa.

1.Baza machiaj



2.Baza ELF- Sugar Cookie (aplicata doar in centru pleoapei)



3.Nuanta caramizie



4.Nuanta de verde-auriu



5. Auriu in coltul intern



6.Verde auriu in partea de jos-col extern



7.Tus de ochi crema ELF (nu mi-a iesit la fel la ambii ochi, ochiul drept este mai cazut, inca mai exersez :D )



7.Highlight


8.Masccara

9.Aranjarea spranceneleor (am uitat sa fac la inceput) cu sablon ptr sprancene si kit ptr sprancene ELF nuanta dark


 Acuma sa va arat cateva poze din timpul sesiunii de photoshooting.
Fotograf : eu
Model : eu
Locatie: Gradina Botanica de pe balcon ;))





Am vrut sa para ca am buzele mai pline, dar a iesit de parca sunt bosumflata :))



Produsele folosite ( de aici am uitat baza de la ELF si Glosul)



Cum vi sa parut acest tutorial? Ce credeti ca ar trebui sa modific ca sa va fie voua mai usor? (exceptie lumnia de care sunt constienta ca e aiurea :)) )

Leya s-a gandit sa promoveze blogurile mai putin cunoscute.Daca doriti sa participati va rog sa intrati pe blogul ei unde veti gasi toate detaliile.

10 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

esti foarte frumusica :*:*:*

colourful.makeup said...

 Per total imi place mult cum ti-a iesit, as fi vrut sa vad si o poza cu ochii inchisi sau semi incat sa se poata vedea pleoapa mobila. Imi place culoarea parului tau, nu am zis pana acum:P

colourful.makeup said...

dragutz:)

colourful.makeup said...

Mi-a placut tutorialul, iar sprancenele ti le-ai conturat tare frumos!
Iar tu esti o bomboana de fata cu un par absolut superb!

Pupici >:D<

colourful.makeup said...

 Love your hair colour!<3

colourful.makeup said...

Multumesc >:D<





http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Peste aia am sarit...eram prea ocupata cu mine :P :))






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Mersi :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Daca spui ca tutorialul a fost bun, am sa mai fac.Mersi mult ptr toate
complimentele :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Noroc cu o coafeza foarte priceputa :D






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up