Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Make-up Tutorial:Smokey eye with fingers ( Pic. Heavy)



   Cred ca multe dintre voi ati fost puse in situatia de a va machia pe fuga, fara sa aveti pensulele la indemana.
   Cand am realizat acest machiaj, m-am gandit si la fetele care nu au pensule si se uita pe youtube la realizarea machiajelor incercand sa le imite pe fetele din filmulete, iar la final se intreaba de ce nu este asemanator machiajul realizat de ele cu cel de pe ecran.
   Eu una, am trecut prin asa ceva, si sunt sigura ca si o parte dintre voi, asa ca...am decis ca acest machiaj sa il realizez doar cu degetele.:D Aici ma refer la apilicarea fardului, va voi arata pas cu pas cum sa obtineti aces smokey eye, potrivit ptr zi, fara glitter si conturul excesiv, dar foarte usor de transformat intr-un machiaj de seara.
   Veti vedea, ca am folosit foarte putine produse, majoritatea din gama produselor ieftine, foarte accesibile.Sprancenele le-am conturat, cu gandul la un alt look ;))

Produsele folosite


1.Baza


2.Din mini trusa, nuanta alba in coltul interior si sub arcada sprancenei




3.Nuante de gri deschis pe pleoapa mobila




4.Nuanta de gri inchis in pliul si exteriorul pleoapei




5.Negru pentru coltul extern si retusarile necesare cu celalalte nunate



6.Conturul ochilor



7.Tus cu sclipici, pentru un look de seara




8.Mascara, dupa care aveti un machiaj complet






Sper sa va fi fost folositoare aceasta postare si sa tineti minte ca va puteti machia si fara pensule, nu spun ca nu sunt importante, dar consider ca ne putem descurca si cu ce avem la indemana, adica DEGETELE.
:*

20 Colourful Thoughts:

Colourfulbazaar- Lucia said...

cat de frumos ti-a iesit desi ai folosit degetele! super! eu am incercat o singura data sa-mi aplic fard cu degetul, dar nu m-am descurcat prea bine.

Colourfulbazaar- Lucia said...

Promit ca imediat ce imi iau si eu trusa asta micuta draguta de la elf,fac si eu machiajul:)...
Si scz ptr aseara:( am instalat un joc lu' varu' mic si s-a restartat ca nu avea niste update-uri

Colourfulbazaar- Lucia said...

In lipsa pensulelor, a trebuit sa ma obisnuiesc cu ce am avut :)) Multumesc :*








________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Nu trebuie sa ai trusa identica sau farduri identice, eu consider ca fiecare
realizeaza cu ce are acasa.Nu e nicio problema ptr aseara :*








________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

E foarte tare ideea! Eu la degete nu m-am gandit niciodata, ca am avut buretei-in tinerete- dar chiar e o idee! Si chiar e reusit machiajul! Bravo!

Colourfulbazaar- Lucia said...

ce frumos e...si nu mai spun ca e facut cu degetul!!! OMG!!

Colourfulbazaar- Lucia said...

Foarte util :D este perfect cand esti undeva plecat si nu ai cu ce sa te descurci sua pt fetele care nu au pensule. Iar rezultatul este super :D
Deoarece esti o sursa de inspiratie pentru mine, as dori sa-ti ofer un award, pe care il gasesti la mine pe blog :*:*

Colourfulbazaar- Lucia said...

Foarte dragut si simplu! Ti-a iesit foarte bine :*

Colourfulbazaar- Lucia said...

Mersi :* Mie cu buretii nu imi iese la fel de bine :)) Acuma pregatest si un
machiaj cu bureteii din trusa ;))







________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Inainte de pensule eu foloseam buretei si degetele, am prins dexteritate :))





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Multumesc ca te-ai gandit si la mine :* >:D<




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Multumesc :* Am incercat sa fie cat mai accesibil pentru oricine :D




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Faina ideea :)) Si imi place la nebunie cursorul!!

Colourfulbazaar- Lucia said...

Foarte frumos ti=a iesit imi place...numa buna postarea pentru astea ca mine fara pensule:)

Colourfulbazaar- Lucia said...

foarte tare postarea.

Colourfulbazaar- Lucia said...

felicitari

Colourfulbazaar- Lucia said...

E buna ptr urgente.Ma bucur ca va place "rujul" :D




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Nici eu nu am foarte multe, iar care le am sunt cele de la ELF si Fraulein38,
cele ieftine ;)) dar ptr mine sunt bune pana cand mai invat :D





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Sper sa fie de folos :D





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Mersi :*


________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up