Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Make-up: Too Faced- Smokey Eye (Day Smoke)

 

     Dupa review-ul de ieri de aici, despre trusa Too Faced-Smokey Eye, am decis ca astazi sa port varianta day smoke.Am urmat pas cu pas, cartonasul care este inclus in trusa.




Consider ca sunt culori foarte potrivite pentru un day smoke, destul de puternice, din pacate in poza nu au iesit precum sunt in realitatea :( iar acestea sunt destul de apropiate de nuanta tenului meu.

Inca mai aveti timp sa va inscrieti la giveaway-ul organizat pe blog: cel in care puteti castiga o pensula Sigma, si va rog sa votati machiajul preferat la care doriti sa vedeti un tutorial. Va astept!

9 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Chiar vroiam sa te intreb daca te-ai machiat...sunt culorile foarte deschise.Sa faci si urmatoarele cartonase:)

Si astept sa vad poze de la nunta;)

colourful.makeup said...

Foarte frumos machiajul...se potriveste pentru zi perfect:)

colourful.makeup said...

ce ochi frumosi ai:X

colourful.makeup said...

Si eu am problema asta cu aparatul :-<.
Imi place cum ti-ai conturat ochii :).

Pupici!

colourful.makeup said...

Pentru nunta chiar ma gandeam sa folosesc varianta classic smoke, pentru ca am o
rochita turcoaz si nu imi place sa imi asortez machiajul cu hainele ;)) Daca o
sa aiba cine sa imi faca poze o sa am si un peisaj mai dragut in spate :))






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Imi place pentru ca cu foarte putin produs se obtine lookul dorit.






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

multumesc mult :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Inca mai exersez la conturat...mai am mult de invatat :)






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Dar e necesar sa ai "pozar":)) ?!

faci tu fuga o pozica sau 2 sa te vedem cu aparatul pus pe masa sau pe vreun suport.Mi-ai atras si mai mult atentia cu rochia turcoaz:) te pup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up