Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Make up: Benefit Smokin' Eye



   V-am ramas datoare cu un machiaj din trusa Benefit Smokin' Eye, care are un review+swatch aici. Am folosit doar produsele oferite de truse, farduri, eyeliner si ceara pentru sprancene peste care am pus fard din alta trusa.Dupa cum am spus, este un machiaj de zi, destul de discret si potrivit pentru orice situatie.
   Imi cer scuze pentru postarea aceasta extrem de scurta, dar trebuie sa ma pregatesc pentru sutinerea de proiect.Pa pa :*

12 Colourful Thoughts:

Colourfulbazaar- Lucia said...

chiar ca sunt f light culorile.
chiar am uitat sa te intreb,tu pe unde stai?in tudor?toate drumurile duc in tudor:))

Colourfulbazaar- Lucia said...

Stau in 7 Nov., dar cum ai spus tu, toate drumurile duc in tudor :)) (ca sa nu
se inteleaga gresit e vb. de cartiere) In tudor sunt la facultate :))




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

si eu tot in 7 nov stau,lateral de piata :D.urasc microbuzele astea.stai juma de ora (in cel mai bun caz) sa astepti un autobuz catre auchan si intre timp vezi ca trec vreo 2-3 de 30b

Colourfulbazaar- Lucia said...

La multi ani !!!! iti doresc sa fii fericita si  ai parte de o zi minunata!!!

Colourfulbazaar- Lucia said...

Stau in 7 nov, dar merg la faculta in tudor :))




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

LA MULTI ANI!! toate visele sa prinda viata si sa ai parte numai de clipe frumoase alaturi de cei dragi! :*

Colourfulbazaar- Lucia said...

Eu aproape de monaco :)) Poate am fost si la generala impreuna :))




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Iti multumesc foarte mult de urare :*




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Multumesc ca te-ai gandit la mine :*


________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

doamne,tu stai la un bloc-2 distanta de mine.eu stau pe cosbuc:)))))) fuckin'funny

Colourfulbazaar- Lucia said...

m2 =))


________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

hai sa vb pe mess: luiza_th .sterge dupa aceea mesaju asta,ok?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up