Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Homemade Remedies: Hair Mask



   Am vazut ca multe dintre voi sunteti curioase de remediile facute in casa, care sa ne ajute sa fim cat mai frumoase.Eu persoanl nu folosesc multe, doar cateva, care am sa vi le spun si voua iar pe parcurs voi incerca diferite de astefel produse.Am decis ca aceasta sa fie o rubrica noua, care inca nu are nume si imagine, daca aveti vreo idee va rog sa o impartasiti si cu mine, please :D
   Astazi va voi spune despre traditionala masaca de par cu ulei de ricin.Eu am avut o perioada in care o folososeam cam la 2 saptamani, si pot sa spun ca se vedeau rezultate imediate dupa fiecare folosinta iar dupa o perioada mai indelungata, parul nu imi mai cadea usor si la fel de mult.Se poate utiliza chiar si inainte de fiecare spalare a parului, cam 1-3 ori pe saptamana, in functie de parul vostru.
    Am combinat ulei de ricin, glbenusul de la 2 oua si rom.Aceasta combinatie este pentru un par mediu, trebuie sa va gasiti combinatia voastra, care sa se potriveasca pentru lungimea si desimea parului vostru.Imi aplicam pasta pe par, iar in functie de dispozitie stateam undeva la minim 2 ore pana la o noapte.
    Puteti sa adugati in reteta chiar si filole de vitamina A, C, sau petrol.
    Trebuie sa samponati parul foarte bine, cam de 2-3 ori, pentru ca uleiul de ricin se indeparteaza mai greu si nu cred ca vreuna dintre noi doreste sa ramana cu un par uleios.
    Daca aveti retete naturiste, indiferent daca sunt pentru corp, par sau pentru orice va rog sa imi spuneti si mie, as fi dispusa sa le incerc si va impartasesc parerea mea.

           Voi ati incercat aceasta masca?

  Inca mai aveti timp sa va inscrieti la cele 2 giveaways organizate pe blog: cel cu patru cadouri la alegere si cel in care puteti castiga o pensula Sigma, si va rog sa votati machiajul preferat la care doriti sa vedeti un tutorial. Va astept!

10 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

mie personal mi-e lene sa fac home made masti ptr par,mai repede un balsam.dar intradevar sunt foarte bune.mersi!

colourful.makeup said...

Eu de obicei folosesc ulei de masline pentru par. Uleiul de ricin doar pt varfuri, tocmai pentru ca se indeparteaza destul de greu...Am scris o postare despre exfoliantul minune pe care-l folosesc. Te invit pe blog sa o citesti!

colourful.makeup said...

Imi plac mult mastile home made si folosesc si eu masti cu ulei, cu ou, cu petrol. Dar ca la orice produs naturist trebuie multa perseverenta. Mi-a placut postarea!

colourful.makeup said...

Era un timp in care imi faceam masti de par naturale dar am devenit lenesa si acum le prefer cumparate.....stiam de masca asta insa nu cu rom...nu inteleg rolul lui ...nu spun asta din rautate sa nu ma intelegi gresit...

colourful.makeup said...

Eu folosesc masca cu ulei de masline, ricin si miere si cand am suc de la lamaie.... pentru fata faceam (spun la trecut pentru ca in ultima vreme am fost si cam lenesa si nici nu am prea avut timp) baie cu abur(stateam 7 min cu un prosop pe cap deasupra la 259 apa fiarta cu musetel/0 aplicam apoi o masca cu smantana si faina (taratele cica ar fi mai bune ca nu is asa dure) 30 de min , apoi o dadeam jos prin masaj (pentru exfoliere) apoi 10 min masaj cu ulei de migdale si apoi o masca hidratanta cu miere si lapte si efectele se vedeau de la prima aplicare. In rest altceva natural nu folosesc....imi mai tin unghiile in apa calduta cu sare uneori :). Asta ar fi chiar tot...decoamdata...sa am iara timp liber sa ma reapuc de experimentat.

colourful.makeup said...

Mi-ai dat ceva idei :D trebuie sa ma apuc si eu de teste :)) :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

In ultimul timp si eu m-am cam lenevit :(






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Uleiul de masline e mult mai potrivit pentru radacina iar cel de ricin ptr
varfuri, dar asta tine foarte mult si de tipur de par.Eu am momente cand aplic
masca si la radacina.:*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Ma bucur ca esti incantata de acest nou subiect pe blogul meu, am sa mai caut
diferite retete ca sa vi le impartasesc >:D<






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Din cate am citit alcoolul ajuta la cresterea parului.Nu ma supar de intrebare
:*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up