Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Homemade Remedies: Face Scrub with Sugar &Lemon + RSA Movie

Sursa poza

   Cam de o luna incerc un face scrub nou, eu l-am folosit doar o singura data pe saptamana, dar se poate folosi chiar si mai des, in functie de ten.Este ca si cum ati face o limonada pe fata voastra :))

      Necesar:
  1. sucul de la 1/2 lamaie
  2. zahar (nu conteaza daca este brun sau alb, eu am folosit alb)
  3. discheta demachianta
  4. apa calduta
  5. crema voastra hidratanta zilnica
     Cum procedam:
  1.    Prima data m-am clatit cu apa calduta pe fata pentru a mi se deschide porii
  2.    Cu discheta demachianta am aplicat suc de lamaie pe toata fata (evitati zona ochilor pentru ca ustura)
  3.    Cu aceeasi discheta de mai sus, am aplicat zaharul pe toata fata
  4.    Am inceput sa masez cu buricele degetelor, insistand in zona unde am puncte negre
  5.    Dupa terminarea procedeului, m-am clatit pe fata cu apa calduta
  6.     Am aplicat crema hidratanta 
        La sfarsitul masajului veti avea un ten fin, si daca aveti puncte negre, cum este in cazul meu, va va ajuta sa le reduceti.


        Ati mai incercat acest timp de scrub?

Un filmulet foarte scurt, care sunt sigura ca va ridica anumite semne de intrebare
              




Vizitati si pagina de Blog Sale, unde veti gasi cosmetice, haine si accesorii la preturi reduse.





15 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Draga mea, 
Eu stiu ca nu este indicat sa pui zeama de lamaie pe fata. Am citit cateva articole pe blogul Corinei (pasagera.ro) si stiu ca explica ea de ce nu e bine, nu am retinut, dar poti sa arunci o privire pe acolo si te dumiresti. 
Am folosit si eu combinatia asta de cateva ori, pana am insistat putin intr-o zi si mi s-a descuamat fata in cateva zone. Alta data nu mai incerc. 
Ce am folosit eu si mi-a placut a fost o combinatie dintre o capsuna zdrobita si amestecata cu zahar. Am lasat zaharul sa se topeasca putin, am intins pe fata, am masat cu atentie si apoi am lasat zeama pe fata sa stranga putin porii. Rezultatele au fost foarte bune! Porii pareau mai mici, fata era curata si fina. 

colourful.makeup said...

nu inteleg de ce ai pune pe ten un iritant asa de puternic cum este sucul de citrice!? 

colourful.makeup said...

Chiar am cautat pe situl care mi l-ai spus, scria ca lamaia irita fata.Da asa
este, dupa acest scrub o sa ramana un pic tenul rosu, pentru ca este un scrub
mai dur, acesta eliminand si o parte din punctele negre (in cazul meu).Deaceea
am scris ca dupa m-am dat cu o crema hidratanta. :)




________________________________

colourful.makeup said...

Pentru mine a functionat foarte bine, in special ptr punctele negre.Eu nu am
avut nicio problema, din fericire nu am un ten sensibil care imi cam permite
orice :D Singura problema ar fi punctele negre, dar care le rezolv cu o vizita
la cosmetica o data la 4-6 luni, intre timp am grija sa nu mi se extinda acasa.





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

cred ca este foarte bun.am mai citit pe undeva.o sa-l incerc cu siguranta.pupicei

Colourfulbazaar- Lucia said...

 Uhh am incercat o data o masca de argila + lamaie si pisca rauuuu...nu mai vreau :)))

Iar castigatorii la giveaways cand ii anunti?:D

Colourfulbazaar- Lucia said...

 Si eu folosesc acest scrub si nu mi-a facut rau pana acum.Dar de o saptamana l-am inlocuit cu capsuni+zahar,parca imi place mai mult:-?
PS:Imi place ca ai schimbat sageata cu rujul acela rosu:X:X:X

Colourfulbazaar- Lucia said...

 Buna
Ma bag si eu in seama pe aici. Nimic nu prea are voie sa-ti inroseasca fata. Chiar daca ai un ten bun si nu e sensibil asta nu inseamna ca el iti permite sa-i faci orice. In timp poti sa-l sensibilizezi cu remediile astea naturiste care il irita. Sa stii ca si eu mi-am pus in masti lamaie dar am renuntat. Zaharul a fost prdra sau tos? cel tos este neindicat fiindca are fete care pot zgaria, chiar daca nu percepi pe moment. Orice pui pe fata trebuie sa fie bland, sa nu te inroseasca sa nu piste, si sa nu ai apoi senzatia de fata care tine. Site-ul recomandat de fete e genial, f bine documentat si structurat, ai ce invata de la Corina :)

Colourfulbazaar- Lucia said...

Se pare ca fetele nu folosesc lamaia ca noi:))
Si mie mi se pare cea mai practica din toate si folosesc saptamanal pentru curatare..

Colourfulbazaar- Lucia said...

Hey :* Esti binevenita! :D Eu din fericire nu am avut senzatia de "fata care ma
tine" dupa aceasta masca.Inteleg ce vrei sa spui, dar mie mi-a facut bine, a
fost experienta proprie.Nu inseamna ca si alta persoana va avea o experienta
asemanatoare.:*




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Sper sa iti placa, pentru mine a fost foarte bune :*




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Ptr ColourfulCreations, e gata lista, trebuie facuta extragerea.Eu momentan am
inceput cu proiectele ptr facultate si imi este foarte aglomerat programul.Va
rog sa maia veti un pic de rabdare :*




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Sper sa fie o alegere buna rujul, si sa nu se incarce prea greu blogul




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Acuma fiecare cu tenul ei si ce ii place




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Fetelor, documentati-va! nu folosesc fetele lamaia ca voi, fiindca s-au documentat si nu vor sa-si faca rau. Si daca o masca sau orice produs e prost formulat si nu iti face rau pe moment in timp iti poate face f mult rau, iti poate schimba tipul de ten samd. Daca vrei sa beneficiezi de vitaminele si atioxidantii fructelor, le consumi proaspete.  Poate fi practica lamaia dar nu inseamna ca e si buna pt ten, din punct de vedere stiintific. Dar vb aia fiecare isi pune pe fata ce vrea, efectele se vad mai tarziu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up