Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Colourful Creations Winners!

Vrem sa va multumim tuturor pentru participare si fara sa o mai lungim...

Lista

Fetele care nu isi regasesc numele pe lista, inseamna ca nu au avut inscriere valida.Am gasit fete care nu au dat follow la bloguri, care si-au sters postarile (nu aveam cum sa verificam), fete care nu au postat nimica si altele...
Cele care au respectat toate cerintele au primit 3 entry, iar cele care au mentionat in postare un singur blog au primit doar 1 entry.
In total au fost 84 de participante din care: 67 cu inscrieri valide si 17 cu diferite probleme.




I



II


III

Felicitari fetelor!!! :* >:D< :*
Va rugam sa ne cautati in maxim 48h, pentru a ne spune ce nuante de oja doriti din stocul actual si pentru adrese :*

20 Colourful Thoughts:

Colourfulbazaar- Lucia said...

Nu-mi vine sa cred:D....imediat ma uit la oje si iti trimit mail:D

Multumesc multtt:*:*:**:*:*:>:D<

Colourfulbazaar- Lucia said...

Eu nu vad decat 2 poze cu participantele: de la nr. 1 la 31 si de la 94 la 100 si un pic... Nu ar fi mai usor sa apara si castigatoarele in dreptul premiului?  :-?

Colourfulbazaar- Lucia said...

Apar acele poze, cu fiecare castigatoare in dreptul premiului.Nu stiu de ce la
tine nu apar
:(:(



________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Felicitari! :*





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

 felicitari fetelor! Vai ce-mi place rujuletul asta in loc de sagetica :) :*

Colourfulbazaar- Lucia said...

am fost atat  de aproape :)

felicitari fetelor !

Colourfulbazaar- Lucia said...

 felicitari!!

Colourfulbazaar- Lucia said...

Me is mega happy:):)
Va umplu pe amandoua de pupici super bucurosi!
 Musumesc mult mult mult:*:*:*:*

Colourfulbazaar- Lucia said...

 Felicitaaari :)

Colourfulbazaar- Lucia said...

 Vaii ce happy sunt :D Multumesc mult! :*:* Acuma iti trimit mail :D

Colourfulbazaar- Lucia said...

halal ghinion am.. de la 43 la 46 :-< mda.. se pare ca random nu vrea sa tina deloc cu mine, asta e. stiu ca nu am noroc si nu am avut niciodata :)). Felicitari castigatoarelor! :* 

Colourfulbazaar- Lucia said...

 Ai primit mail de la mine? :D :*:* (mada_3187@yahoo.com)

Colourfulbazaar- Lucia said...

Ma bucur ca iti place :D





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Chiar ca :*





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Felicitari fetelor! :*





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

:* :* :*




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Felicitari fetelor!





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Am primit mailul :*




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

Sunt sigura ca asa zice fiecare fata, dar trebuie sa incerci :*





________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

L-am primit :*





________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up