Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Sponsor Funkcesorii


Va aduceti aminte de zilele in care ne uitam la desene precum Cenusareasa,in care o fata obisnuita devenea printesa,fie si pentru o clipa?Ei bine,cine a spus ca trebuie sa traiesti intr-un basm pentru a putea fi o printesa este clar ca nu a intrat aici .Eu am descoperit acest magazin din intamplare.Dar din clipa in care am vazut cateva dintre accesoriile lor deja parca eram in alta lume.Ma uitam fix in monitor iar ochii mei fugeau de la un articol la altul.Cu toate ca au propriul lor magazin,eu initial i-am gasit aici.Sunt cu adevarat incantata de bijuteriile lor,iar pentru ca o poza face cat 1000 de cuvinte,va las sa vedeti chiar voi cateva dintre aceste minunatii de basm.




  






Insa acestea sunt numai cateva dintre produsele oferite de ei.Pentru restul accesati site-ul magazinului si magazinul de pe Breslo.

Daca v-au placut accesoriile de mai sus,atunci va veti bucura cand va voi spune ca veti putea castiga acest lantisor absolut adorabil
la giveaway ,multumita celor de la Funkcesorii care au fost atat de draguti incat sa ne sponsorizeze cu lantisorul din imagine.

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up