Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch: Oja Gabrini


 
 
   Sunt sigura ca multe dintre voi, aveti acasa aceasta marca de lac, Gabrini, care are o gama foarte variata de nuante si este la un un pret foarte accesibil.Eu de obicei imi las un lac pe unghii cam 3-4 zile, pentru ca incepe sa se cojeasca foarte tare, in special la mana dreapta.Doar acuma s-a intamplat sa las lacul de sambata pana joi, 6 zile.Cu aceasta manichiura am facut curat, am sters mobila, usile, iar incercarea suprema a fost baia apoi uscatul pe par, pozele de mai jos va vor arata exact cum s-a comportat.




   Pozele sunt facute dupa baie si dupa uscatul parului


 
Am oje mult mai scumpe, care dupa 2 zile, si fara sa le supun chinurilor, nu arata la fel de bine.Din punctul meu de vedere, este un lac care isi merita banii.Aceasta culoare este: 09

Voi ce parere aveti despre aceasta marca?

6 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Eu mereu m-am ghidat dupa deziva:mai ieftin si mai mult, decat scump si putin.Acum desigur, ca nu orice e ieftin/scump e si bun/rau.Dar la oje si la unele cosmetice m-am convins ca firma face totul.De ce sa dau 30 pe o oja care nu tine nici 2 zile, cand pot lua 12 oje la 2 lei care tin o saptamana?!..si da, Gabrini sunt foarte bune.
Si e foarte frumoasa nuanta ta.Imi aduce aminte de culoarea vinului proaspat scos din damigeana:))

colourful.makeup said...

eu aveam o oja in liceu pe care am iubit-o de la Gabrini, nr 23 - un visiu inchis. am cautat-o in ultima vreme, dar n-am mai gasit-o

colourful.makeup said...

wow imi place foarte mult culoarea :X . Ai dreptate .. majoritatea ojelor mele sunt de la Avon si cred ca toata lumea stie ca ojele au mereu preturi peste 10 lei (nu e foarte mult) iar acum vre-o saptamana mi-am cumparat o oja pentru ca imi placea foarte mult culoarea si am dat 3 lei. Am folosit la o mana oja de la Avon, iar la cealanta oja la 3 lei. Si dupa 3-4 zile de asteptare am constata ca oja cea ieftine sa mentinut mult mai bine.

colourful.makeup said...

Din pacate noi platim si numele firmei, publicitatea facuta si altele...






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Nu m-am gandit ca are aceasta culoare :)) dar e bine cum ai zis :D In colectia
mea, se regasesc mai mult oje la preturi mici, pentru ca am nevoie de multe
culori.






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Am sa ma uit si eu pe aici, dar nu tin minte sa o fi vazut :(






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up