Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review+Swatch: Coastal Scents Hot Pots

 

    Aceasta este prima mea trusa de la Coastal Scents, ma bine spus primele produse incercate de la ei.Daca ati mai citit blogul, inseamna ca va amintit ca, eu in majoritatea cazurilor, imi cumpar produse cosmetice doar atunci cand sunt la reduceri, asa s-a intamplat si in acest caz si sunt extrem de multumita de decizie.Pe langa aceasta trusa mi-am mai cumparat si 3 pensule, dar pot sa spun ca nu sunt ceea ce ma asteptam.
  Acuma sa va prezint continutul:

  Scuze pentru poza cam ciudata....Trusa are o oglinda destul de mare, patru farduri plus un aplicator burete cu doua capete.Aceste fardui au venit prestabilite cu trusa, nu le-am ales eu, dar sunt foarte multumita de combinatie.


   Daca v-ati uitat pe situl Costal Scents, ati vazut  Hot Pots, au niste coduri:B -Blush, pentru farduri: M-Matte, S- Satin/Shimmer, CM- Creative me Palette, ME- Metal Mania Palette.

  1: S30
  2:CM11
  3:S29
  4:S17

Lumina naturala


 In bataia directa a razelor solare


   Se poate observa ca sunt foarte pigmentate chiar si fara o baza, dar din pacate in lipsa acesteia, farurile pe o pleoapa mai uleioasa, se aduna si nu persista toata ziua.
   Imi place combinatia aleasa de ei.In zilele cand nu am chef sa ma machiez folosesc doar culorile 1 si 3, iar in zilele cand am o stare de spirit mai artistica folosesc combinatiile dintre 1-3-4, 1-2-3 sau chiar si 1-2-3-4.
   Ador fatul ca trusa este magnetica si ca imi pot aranja eu fardurile in ea exact asa cum doresc, ador ca are o oglinda destul de mare.Pana in momentul de fata nu am gasit puncte negative, ceea ce este foarte bine.

   Daca inca nu ati apucat sa va inscrieti la giveaway-ul in care castigati lacuri China Glaze la alegere, accesorii si produse naturale pentru ingrijire o puteti face aici, iar un alt giveaway in desfasurare, acesta este deschis international, la care puteti castiga o pensula Sigma F80 il puteti accesa aici.

2 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Arata bine, sa stii, dar nu cred ca ma tenteaza... :P

Pup!

colourful.makeup said...

Mie imi plac enorm de mult :X






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up