Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My make-up look: Goth Face - Make-up (my way)


Versiunea mea gotth, facuta in intregime cu machiaj, micile modificari sunt facute la sprancene unde am incercat sa le acopar cu lipici, fond de ten si pudra.Jos am atasat o poza care nu este modificata in photoshop.



   In acoperirea sprancenelor conteaza foarte mult ca lipiciul sa isi faca treaba, eu din pacate aveam unul care nici hartie nu lipea...ce "noroc pe mine", cand aveam mai mare nevoie nu si-a facut treaba... noroc cu fondul de ten extra deschis si pudra super deschisa ;)) Oricum am eu tenul foarte deschis, dar nici chiar asa :)) Iar "rujul" este tusul de ochi tip carioca, sper sa nu ma lase in pana din senin...si spranceana "tremurici" tot cu tus e facuta, am vrut sa o exagerez cat mai tare :D
   Pentru ca am mai avut intrebari legate de par as vrea sa va spun ca nu m-am mai vopsit de sase lui, da ati citit foarte bine, mi se vad radacinile dar nu ma deranjeaza :D nu consider sanatos sa imi vopsesc parul la 1-2 luni, mai ales ca imi creste destul de repede, sa nu se inteleaga ca le condamn pe fetele care o fac, fiecare stie ce este mai bine pentru ea.
   Acuma sa revinim...va mai pun cateva poze, dar acestea modificate, cred ca impreuna cu fundalul se transmite mesajul mult mai bine.





  
Imaginea de pe fundal luata de aici.
 M-am gandit sa fac un nou toppic, un fel de "hai sa ne cunoasetem".Am sa pun cateva intrebari, nu multe, nu aveti de ce sa va speriati.Voi va trebui doar sa dati un copy-paste la intrebari in casuta de comentariu si sa raspundeti.
Prima serie de intrebari:

Nume:
Cea mai buna trasatura a ta:
Cum imi port parul astazi:
Ce culoare are geanta care o port astazi:
Snacks-urile favorite:

Raspunsurile mele:

Nume: Lucia
Cea mai buna trasatura a ta: ochii, imi plac pentru ca sunt mari :))
Cum imi port parul astazi: desfacut
Ce culoare are geanta care o port astazi: neagra
Snacks-urile favorite: cipsuri

Ce parere aveti despre aceasta postare?Sa mai fac postari de genul acesta?Ce intrebari v-ar placea sa apara?


Nu uitati de giveaway! :*

14 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Foarte dramatic machiajul...ai imaginatie:)

Nume: Diana
Cea mai buna trasatura a ta: Parul, e lung si frumos si sanatos
Cum imi port parul astazi: in coada, o sa fac curatenie toata ziua
Ce culoare are geanta care o port astazi: nu o sa port ca nu ies nici pana la colt
Snacks-urile favorite: Cipsuri cu branza

colourful.makeup said...

ai un tag de la mine:*

colourful.makeup said...

Mi se pare o idee foarte buna :D, mai ales ca in felul asta te cunoastem mai bine.

Nume: Adina
Cea mai buna trasatura a ta: Ochii
Cum imi port parul astazi: Strans pentru ca merg la alergat
Ce culoare are geanta pe care o port astazi: nu voi purta geanta azi :P. Inafara de alergat, am de gand sa am parte de o mini spa session, asa ca voi sta in casa
Snacks-urile favorite: Nachos

Cat despre machiaj, este reusit, dar freaky :)). Am impresia ca te uiti direct in sufletul meu.
Ai un par si niste ochi/buze super :*

Pupici

colourful.makeup said...

da, sa mai faci! mie imi place, bravo

colourful.makeup said...

Mersi :* Imi zburda imaginatia libera pe campie :D :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Mersi, acuma lucrez la ele, eu tot raman in urma cu ele :(






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Ma bucur mult ca iti place noua rubrica si machiajul >:D< Multumesc ptr toate
complimentele, ma faci sa inrosesc :">





http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Perfect atunci! :*






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

E cam infricosator..probabil si din cauza parului roscat..:-s
Imi place foarte mult cum ai surprins culoarea ochilor..e AURIE!!!


Raspund si eu la intrebari ca-mi plac:)

Cea mai buna trasatura a ta:calmul
Cum imi port parul astazi:desfacut in oras, prin in clama acasa
Ce culoare are geanta care o port astazi: bej inchis
Snacks-urile favorite: lay's cu paprika:X

te pup..

colourful.makeup said...

P.S. : Mi-e rusine de faptul ca eram sigura ca te cheama Alexandra:">
"Mi scuzi seniorita!":))

colourful.makeup said...

Daca e infricosator inseamna ca mi-am atins scopul :D >:D<






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Ma cheama si Alexandra si Lucia :D Imi place sa folosesc Lucia, Alexandra e deja
exagerat de comun :))






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Aha!deci stiam bine...ma gandeam ca nu mai tin minte bine, pentru ca am retinut cum te cheama si chiar ma simteam stanjenita..sa nu fi facu vreo prostie si sa-ti fi spus altfel decat te numeai

colourful.makeup said...

Raspund la ambele prenume, doar ca imi place Lucia, parca nu e la fel de comun
:))





http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up