Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Must see: The Story of Cosmetics

   Am vazut ca multe ditre voi au diferite nelamuriri in ceea ce priveste produsele cosmetice, in special continutul lor.Eu una, incerc sa folosesc cat mai putine produse, nu folosesc fond de ten, fixativ, spuma... decat doar in cazuri extreme.Mai ales ca nici nu prea cred in produsele bio so shoot me....ceva nu ma convinge pe mine...poate au mai putina substanta X dar de unde stim ca subtanta care o inlocuieste Y nu este la fel de nociva?

    Un scurt filmulet care poate va va explica unele lucruri:


Un like va rog pentru contul de facebook --------------------> kisses :*

Cum vi sa parut fulmuletul?

4 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

nici eu nu cred in produsele bio,eco,etc. folosesc multe produse diferite si nu cred ca imi afecteaza intrun fel sanatatea.pupici,mersi

colourful.makeup said...

Interesant filmulet!
Am dat like paginii de Facebook!
kISSES!

colourful.makeup said...

Sunt produse bio cu tot felu de plante rare (floare de colt, plate din padurea
tropicala...) dar ei de unde au atatea plante? Raspunsul e simplu, plantele sunt
modificate gentic in laborator...Si daca e asa....unde e partea de bio in
cosmetice?!





http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Mie imi place mult, si am sa mai postez filmule ;)) Multumesc pentru like :*





http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up