Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Last week's Nails



   Aceasta manichiura am purtat-o saptamana trecuta, si este compusa din: baza roz: MaxFactor, lac cu sclipici: Collection2000, crackel: China Glaze.Lacul China Glaze il am de la Roxana de pe situl ei, unde veti gasi o gama foarte diversificata de culori.Tot ea ofera pentru giveawayul organizat de catre mine si Leya Creations lacurile China Glaze.

Daca inca nu ati apucat sa va inscrieti la giveaway-ul in care castigati lacuriChina Glaze la alegere, accesorii si produse naturale pentru ingrijire o puteti face aici, iar un alt giveaway in desfasurare, acesta este deschis international, la care puteti castiga o pensula Sigma F80 il puteti accesa aici.

4 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

da, chiar imi plac. da' nu-mi place ca mereu folosesti sclipici :

colourful.makeup said...

foarte frumos ti-a iesit:D

colourful.makeup said...

Mie imi place mult combinatia :D






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Folosesc sclipici destul de rar, imi plce ca la unele modele facute de mine sa
mai las si o urma de sclipici. :D






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up