Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Sustinatoare:TEPARA - alesia-boutique.blogspot.com SABINA DRAGOMIR bee.zumzum@yahoo.com






   Da...o sustinatoare, o persoana care a avut doar experiente placute cu respectiva Sabina Dragomir sau poate este chiar ea? :P Problema nu este sustinerea care i-o acorda, e bine ca sa existe pareri, problema este continutul comentariului.
   Cam agresiva respectiva Mihaela Bodochi, in commentul lasat, ne acuza (nu doar pe mine, ci pe toate fetele din blogosfera) de dorinta de eliminare a concurentei, concurenta fiind -> alesia-boutique.blogspot.com . Eu consider ca se exclude singura prin serviciile care le ofera, e o parere strict personala.
   Daca Sabina Dragomir - alesia-boutique.blogspot.com, este o persoana atat de serioasa credeti ca mai creeam o postare (aici) cu experienta neplacuta? Credeti ca mai aparea si pe alt blog ca si tepara (aici)? Si daca seriozitatea ei, este maxima mai stergea ea comentariul care i l-am lasat la produsul respectiv si le respingea pe restu care le-am scris?

4 Colourful Thoughts:

miha.ela said...

Eu am comandat o singura data, nu am avut probleme, imi pare rau ca ti s-a intamplat asa ceva.

colourful.makeup said...

@ miha.ela : Ma bucur ca macar cu tine a fost serioasa.Nu ma deranja daca imi raspundea la mailuri si sa remediem problema dar ea a sters orice urma de comment de pe blogul ei

Colourfulbazaar- Lucia said...

Ma uit pe blogurile care vand tot felul de produse si ajung la concluzia ca unele femei chiar nu au simtul banului. Adevarul este ca odata ce ai scos prudusul din magazin, el isi va reduce valoarea materiala  cu cel putin o treime din pretul initial. Adica dai pe un parfum 1 mil jumate, l-ai scos din magazin, costa deja 1 doua sute. Asa ca am ramas masca cand vad haine la 50, 60, 70 lei care in realitate valoreaza maxim 40. Plus ca sunt si intro stare deplorabila, adica neintretinute si cu defecte. Plus ca mai costa si transportul si mai ai si 'bafta' sa gasesti produse false sau stricate inauntru. Ca doar ele nu au nicio responsabilitate si nu trebuie trase la raspundere. NU merita bani!!! Sincer.
Iar numele persoanelor care fac asemenea magarii ar trebui postat peste tot. Sa vezi ca 'distractie' o sa aiba viitorul anagajator cand ii va cauta numele pe net. Rusine! 
Sfatul meu: trimite la toate personele din blogosfera ceea ce ai scris tu, pentru ca un produs fals e de ajuns sa strice credibilitatea cuiva. In plus fata nici nu a dat vreun semn de viata de atunci, dand dovada de neseriozitate. 

Colourfulbazaar- Lucia said...

Am postat si pe facebook si pe twitter, sper sa nu mai apara probleme.





________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up