Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review + Swatch: Stila Lovely Eye- The Talking Palette


   Am sa incept destul de direct, aveam asteptari mai mari de la trusa.Speram ca pigmentarea acestor culori sa se ridice la nivelul trusesi Smokey Eye (aici am facut un review), dar din pacate nu a fost asa.Pot sa spun ca trusa, forma acesteia este identica cu smokey eye kit, din cate am vazut este o caracteristica pentru Stila.
   Din cate am citit despre aceasta, este editie exclusiva pentru Asia, dar chiar si asa pigmentarea lasa de dorit, fara o baza peste primer.





Pro:
  •  nuante placute
  •  potrivite pentru un machiaj de zi
  •  ambalajul
  • se primesc si indicatii
  • usor sidefate
  • denumire farduri
Contra:
  • se pierde culoarea peste zi daca nu este folosita o baza pe langa primer
  • nu exista o nuanta inchisa
  • in urma unui blenduit prea puternic, culoarea dispare
  • trebuie puse pe pleoapa cu foarte mare grija
  • instructiunile vorbite sunt doar in chineza
  • pigmentare destul de slaba 

4 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Arata foarte bine, iar culorile sunt superbe!!! Pacat in schimb daca zici ca se iau la blenduit...

colourful.makeup said...

Mie imi plac mult, dar cand le-am folosit prima data am ramas cam dezamagita :(






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

Arata asa bine :(
Imi place mult de tot albastrul acela :D

colourful.makeup said...

Imi plac culorile pentru ca se pot purta ziua, dar cu o baza crema se pot purta
si seara






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up