Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: ELF - Tus De Ochi Stardust







Pozitiv:

  • are un capac lunguiet, care ajuta la manuire (cel putin pe mine)
  • pensula
  • particulele de sclipici nu irita
  • dupa uscare nu se intinde
  • este buildable
Negativ :
  • timpul de uscare un pic ca indelungat
  • imaginea de pe site te induce in eroare (acesta este un punct negativ catre ELF si nu al produsului, dar tineam sa il mentionez)
  • cam multe nuante de sclipici: verde, mov, galben, portocaliu, turcoaz, roz

4 Colourful Thoughts:

Alexandra said...

Si eu il am, dar pe cel in varianta veche, cu sticluta rotunjita! Love elf! ^.^
pup!
_______________
http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

Irynuk said...

interensant...era mai bine daca avea doar sclipici argintiu:)
te pup:*

colourful.makeup said...

@ Alexandra : la mine e prima sticluta, inca nu am avut ocazia sa il folosesc mai des :(

colourful.makeup said...

@ Irynuk : Din poza de pe sit-ul ELF, asa credeam si eu, dar am inceput sa caut poze in care am vazut cum arata.Situl lor este foarte inselator in ceea ce priveste culoarea produsului (parerea mea)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up