Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: ELF Makeup Brushes UK vs RO

   De ce un asemenea titlu? De ce o asemenea postare? Pentru ca e necesar, e necesar pentru voi si pentru mine.Daca nu faceam pozele nu cred ca as fi observat diferentele extrem izbitoare.
   Pentru a face diferenta dintre pensulele achizitionate din UK si  din RO, am considerat punctul verde ( aplicat pe pensula sau in dreptul acesteia) = UK.
   Punct verde = UK

   Acuma sa le luam pe rand:

  • Eye Shadow Brush


 - lungimile difera, atat intre pensulele RO cat si pentru cea din UK



 - perii sunt diferiti la fiecare pensula, fiecare are alta forma



- pentru a se observa mai bine forma, pensulele sunt fotografiata din profil


- pana si desimea difera

   Pot sa spun ca le prefer pe cele din RO, in ceea ce priveste pensulele care le detin pentru ca nu mi-au cazut atatia peri de la o pensula, de cand le folosesc, cati peri am pierdut de la cea din UK in primele zile.

  • Blending Eye Brush

- lungime maner diferita



- forma diferita


- desime diferita


   In ceea ce privesta pensula pentru blending, nu am preferinta, imi plac toate trei.

  • Eye Crease Brush



- primele pensule care au un maner de lungime asemanatoare, doar ca...cea din UK are un mic defect, nu deranjeaza




- desimea diferita


- perii sunt taiati diferiti




- se poate observa mult mai bine forma din aceasta poza


Sumar:
   Nu ma asteptam la asemenea diferente, inteleg pretul redus, dar pe fiecare site este un singur model de pensula.Am avut probleme si cu cele din RO si cu cele din UK.Pensulele din RO nu sunt lipite bine de maner iar la cele din UK le cad perii ( asa a fost in cazul meu, nu spun ca este ceva general ). Consider ca nu strica o diversitate in trusa, dar sa fie alegerea noastra.

Voi detineti vreo pensula  ELF? Se aseamana cu cele care le am eu? E o mica curiozitatea de a mea, Oare cate modele sunt? :))










4 Colourful Thoughts:

Pixie said...

cred ca e fiecare tara cu matritele lor :))) sau aia le dau reperele si fac ei matritele din ochii :))

cristinamar said...

Eu am pensule Elf. Pensula de blending am luat-o de 2 ori pt ca prima era avea perii taiati oribil. Si cea de-a doua am primit-o cu o forma urata, dar diferita de prima. Nici nu stiu sa zic care e mai prost taiata dintre cele doua insa sigur sunt diferite.

colourful.makeup said...

@ Pixie : Cred ca nu au asa ceva...fiecare cu foarfeca lui :)) Oricum sunt ok pensulele :)

colourful.makeup said...

@ cristinamar : imi pare rau ca ai primit in asa hal pensulele, poate era mai bine daca le trimiteai un mail celor de la ELF, indiferent de pret un produs trebuie sa fie folosibil.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up