Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Random Stuff: Un martisor virtual pentru voi

Stiu ca astazi e 2 Martie dar trebuie sa ma scuz, nu am avut timp :( asa ca...va ofer astazi martisorul virtual din partea mea >:d<

Cred ca ar trebui sa va spun si cateva cuvinte despre martisorul din imagine.A fost creeat mai exact anul trecut de 1 Martie de catre prietenul meu, acesta fiind al meu, a mai facut unul pentru mama mea iar eu am facut pentru mama si sora lui.
Elementele au fost acelasi: o pasare, un fluture, o buburuza, lemn, "iarba" si ce se mai vede.
M-am hotarat sa oferim martisoare facute de noi care sa simbolizeze natura, iar eu cred ca au iesit foarte bine.Din pacate la restul nu am putut sa le fac poze, doar al meu era acasa.






Sper ca v-a placut cadoul meu, chiar daca a fost doar unul virtual.:*

4 Colourful Thoughts:

Irynuk said...

ce nice e:X
:*

A.M. said...

o primavara frumoasa iti doresc!
interesanta ideea martisorului :)

modniza said...

foarte frumos!!superb!mersi mult

Denisa said...

cat de frumosss!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up