Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Random Stuff: Eyebrows

  Nu e un titlu prea bun...doar acesta mi-a venit si cred ca exprima destul poza care urmeaza.
  Sa va explic: ieri am fost la cosmetica (finally) dupa o lunga asteptare, din lipsa de timp din partea mea cat si a cosmeticienei.Mi s-a facut un tratament cosmetic (am probleme cu punctele negre) si pensat sprancene.
  Poza este un mic colaj befor-after si ultima poza din colaj este una in care mi-am aranjat sprancenele.

8 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

Parerea mea este ca sprancenele nu arata asa bine. Ar mai putea fi pensate. Poate ar trebui sa incerci si alta forma, dar nu sunt sigura pentru ca trebuie sa vad cum se incacreaza cu forma fetei :*

colourful.makeup said...

Mersi Pinkie de parere :* Eu nu le vreau mai subtiri, consider ca sunt potrivite
pentru mine.As incerca alta forma, un un pic arcuita spre capat, doar ca din
pacate nu sunt fire de par unde ar trebui :))
 



                                                                                   
http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

sunt frumoase sprancenele,dar ar fi trebuit sa nu ti le rotunjeasca la inceputul lor,daca ma intelegi..nu la arcuire ci acolo de unde incep ele.Dar imi plac si asa:*

colourful.makeup said...

Mersi :* La inceput nu imi cresc :(( am incerca si cu ulei de ricini dar nici o
sansa :( Imi creste cate 1-2 fire dar asa aiurea...Aceasta este forma mea
naturala a sprancenelor, e foarte dificil sa o schimb.






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

colourful.makeup said...

ce diferenta majora,arata mult mai bne acum:D

colourful.makeup said...

Chias asa :D






http://colourfulbazaar.blogspot.com




________________________________

Colourfulbazaar- Lucia said...

majora nu mi se pare chiar asa. eu as mai fi pensat la interior de jos ca sa nu para spranceaza de clovn. se vede ca e in plus si putin taiate ar fi si mai ok. bv

Colourfulbazaar- Lucia said...

De atunci le-am ami subtiat un pic, doar ca inca tot mai am goluri :( Astept sa
creasca :D



________________________________

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up