Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My makeup: Nymph Dream in 2


Am vrut sa fac un machiaj care sa contina in majoritate produse ELF, pentru ca stiu ca foarte multe dintre voi le detineti.Exista si mici excepti: fardul nr 3 e de la Farmasi, glitterul verde e de la Collection 2000 si rimemul e MaxFactor.



Am aplicat nuanta de auriu din Sugar Cookie (A) pana la mijlocul pleoapei apoi de la mijloc in capat am aplicat nuanta de verde deschis din Olive ( B ).La sfarsit am folosit un giltter verde, eu am exagerat un pic cu el ;)).
Culoarea nr 3, e din trusa Farmasi






Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat oferit parerilor voastre, din pacate am un program foarte incarcat, iar bonus- o raceala.Sper ca aceasta intaziere din partea mea, sa nu va determine refuzul lasarii unui feedback, care este foarte important pentru mine si care il apreciez enorm  :*



12 Colourful Thoughts:

Irynuk said...

super machiajul:X:X:X:X

Andreea♥ said...

Frumos machiaj.Culorile sunt foarte dragute.

KarmenB said...

foarte frumoasa combinatia de culori, imi place machiajul. e perfect pentru primavara. eyelinerul acela cu sclipici e super. pupici, o zi frumoasa!

Honeÿ Bunny said...

foarte frumos :X ! combinatia de culori e superba,iar eyelinerul imi place mult !

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

Alexandra said...

Foarte dragutz machiajul, le faci tot mai primavaratice, ceea ce e bine! :) Pup! :*
______________
http://beautyshinesfromwithin.blogspot.com

Gya said...

:X Nice.Un machiaj plin de viata.:*

colourful.makeup said...

@ Irynuk : In cerc si eu ;))

colourful.makeup said...

@ Irynuk : Imi plac foarte mult culorile :D

colourful.makeup said...

@ KarmenB : Eyeliner-ul imi place extrem de mult si nu am prea apucat sa il folosesc

colourful.makeup said...

@ Honeÿ Bunny : mersi :*

colourful.makeup said...

@ Alexandra : ma inspira vremea :D

colourful.makeup said...

@ Gya : multumesc :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up