Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My makeup : Day Look





Nu am mentionat fardurile folosite pentru ca am uitat care sunt :( Tind sa cred ca sunt din ELF Ethereal.

Va doresc o zi cat mai frumoasa, deja soarele a iesit ! :D

8 Colourful Thoughts:

Madalina said...

foarte frumos lookul!imi place ca e simplu si se poate purta oriunde!pup

Addicted to kryptonite said...

hei.
ma intrebam daca poti sa faci asta si sa-mi explici si mie pasii :D
http://weheartit.com/entry/7977296

colourful.makeup said...

Ma bucur ca m-ai intrebat, am nevoie de noi provocari iar tu mi-ai oferit una :D Sigur ca am sa il fac, mi se pare asa de dragut si am sa il realizez cu diferite lucruri care le gasesti prin casa.Surpriza! >:D<

colourful.makeup said...

Eu l-am facut in graba imi era necesar pentru o sedinta ;))

colourful.makeup said...

Imi place mult cum se vede:X

colourful.makeup said...

FA CEVA CU SPRANCENENELE ALEA

colourful.makeup said...

Mersi, e ceva chiar simplu si rapid :D

colourful.makeup said...

Stai linistita ca am sa fac, in cazul in care nu poti sa dormi linistita noaptea, dar nu cand decide alta persoana ci cand va fi momentul.Degeaba ma duc prea repede la cosmetica pentru ca nu are ce sa le faca

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up