Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

In search of...Wet n' Wild Comfort Zone


Wet n' Wild Comfort Zone - nu gasesc nicaieri :(( Este cumva ceva site de unde as putea sa imi cumpar? Daca stie cineva, va rog sa ma anuntati si pe mine ;;)
Aveti aceasta paleta?Cum vi se pare? Eu am vazut ceva poze si am ramas umita...imi plac foarte mult nuantele, cel putin in poze :))

4 Colourful Thoughts:

colourful.makeup said...

incearca la kenvelo..acolo aduc cosmetice wet'n wild

colourful.makeup said...

intra aici: http://lianabazar.blogspot.com/2011/03/wetn-wild-coloricon_13.html

erau disponibile mai multe culori,dar s-au cumparat.e tare dragut blogul.
o zi faina!

colourful.makeup said...

De blogul lianei vroiam sa iti zic si eu
:D

colourful.makeup said...

Buna:*. Am lansat o noua provocare (http://letstalkaboutuss.blogspot.com/2011/03/provocare.html) si as fi incantata sa vad ce produse folosesti in ritualul tau de ingrijire zilnica. Pupici:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up