Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

TEPARA - alesia-boutique.blogspot.com SABINA DRAGOMIR bee.zumzum@yahoo.com





Inca o postare care nu imi face placere sa o scriu, dar consider ca e bine sa stim una de la alta de orice problema care apre in blogosfera.
Este vorba despr experienta neplacuta de care am avut parte pe:  alesia-boutique.blogspot.com . 
Acuma sa imi motivez si postarea, asa e corect.
Am comandat de pe blog un mascara MaxFactor MasterpieceMax, era la pretul de 27 lei uimitor, surprinzator de infim pretul, comparativ cu cat se gaseste in magazine.Am lasat comment la postarea respective, dupa care am primit un mail de la Sabina Dragomir.Dupa ce am discutat detaliile, am decis sa il cumpar, in total cu transport 37 lei.
In data de 16.02.2011 ( sa nu fie vreo confuzie), am fost la posta sa imi ridic coletul, foarte entuziasmata, nu stiam cum sa desfac coletul mai repede sa imi vad “comoara” si cand am desfact ce sa vad… un alt rimel, nu ce am cerut eu.Dupa ce mi-am “adunat” ochii de pe jos….am spus ca nu e nicio problema, vorbesc cu fata, mi-l schimba si totul e bine, greseli se mai intampla.
Dovada ca i-am mentionat ce doresc se gaseste in comentul pe blogul detinut de catre ea:

I-am trimis mailul in aceeasi zi, iar in 17.02.2011 am primit urmatorul raspuns: “Nu il vroiai pe cel rosu parca?!” (nu scuze, nu ca il schimb, un mare nimic!), iarasi ii trimit mail ii spun ca nu e produsul care il doresc, raspunsul ei: “Oricum nu e diferenta intre ele, au periile la fel. Aceasta fiind mai grosuta iti curbeaza genele si mai mult! Nu iti mai trb cleste pt intors gene. Eu asa am tinut minte de cel rosu.Astept raspuns.Multumesc” <- acesta a fost ultimul mail primit de la ea, pana astazi nu am mai primit nici un raspuns.Eu am mai folosit acel tip de rimel care mi l-a trimis, pentru formatul ochilor mei, peria este prea groasa si ma murdaresc foarte tare cand il folosesc.
De la ultimul mail primit din partea ei eu i-am mai trimis inca 3, acesta este ultimul care i l-am scris: “Buna,Vad ca nu mai primesc nici un raspuns din partea ta, eu speram la o colaborare eficienta.Imi pare foarte rau ca nu doresti sa remediezi problema, problema creata din neatentie.O zi buna”. Iarasi nici un raspuns, am decis sa ii las un comment pe blog, dar vad ca nici acolo nu raspunde.
Destul de rau ca nu doreste sa remedieze problema, inteleg ca se poate intampla oricui, dar consider ca a trimis intentionat rimeul gresit din moment ce nu raspunde si gaseste diferite scuze.
Dupa parerea mea, de la primul mail care i l-am trimis trebuia sa imi propuna o solutie, avand in vedere ca eu eram deschisa sa colaboram spre rezolvara problemei cat mai rapid si cat mai efficient.
Ca sa va lamuriti ca e o o persoana nenorocita care stie numai sa insele clientele, va arat ce am mai gasit despre ea:
vintage police
NU RECOMAND COLABORAREA CU alesia-boutique.blogspot.com (SABINA DRAGOMIR- bee.zumzum@yahoo.com) !!! FOARTE MARE GRIJA, EVITATI !!!

7 Colourful Thoughts:

Pixie said...

ce urat din partea ei booooo

Denisa said...

urat din partea ei..

Ana Maria P. said...

Foarte urat.Eu foarte rar mi-am comandat de pe net,dar pot spune ca pana acum,nu am avut probleme cu nimeni.Cel mai des mi-am comandat parfumuri si rimeluri de aici http://www.cosmetice-bijuterii.ro/home.php
si domnisoara care se ocupa,este o draguta si trimite chiar si un singur produs si daca nu este pe stoc, imi face rost de el oricand.Am avut nevoie de niste produse si in 4 zile mi le-a adus pe toate desi nu era obligata.pup:*

colourful.makeup said...

din pacate astfel de prsoane vor exista, eu pot sa spun mersi, ca macar am primit ceva...alte fete (nu ma refer la domnisoarea din postare pentru ca nu stiu sigur) trimit carpe si produse gole.

mihaela bodochi said...

Buna ziua. Sunteti niste mincinoase! Eu am cumparat de nenumarate ori de la ea si nu au fost probleme! Este o persoana serioasa, dar voi dc aveti blog cu cosmetice e normal sa vreti sa eliminati concurenta...dar nu aveti sanse, la produsele de 2 bani ce le aveti in stoc...

colourful.makeup said...

@ mihaela bodochi : Ma bucur pentru tine ca nu ai avut nicio experienta neplacuta cu respectiva domnisoara sau cu alte persoane.Nu am de ce sa mint si nu tine de concurenta.Eu si multe alte fete cumparam unele de la altele, suntem serioase nu trimitem produse aiurea apoi nu mai raspunde.Daca domnisoara Sabina Dragomir este o persoana asa de serioasa, de ce dupa postarea facuta de mine nu a dat nici un semn, ba mai mult a sters commentul care i l-am lasat si nu a mai acceptat altele? O intrebare la care sa reflectati.

colourful.makeup said...

@ mihaela bodochi: Daca e asa de serioasa , de ce apare si pe alte situri ca si o persoana neserioasa???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up