Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review- Max Factor Nailfinity vs Farmasi


   Dupa cum spune si titlul: Max Factor  vs Farmasi, dar ma refer strict la culoare si nu la calitate sau pret.
   Cautand prin "depozitul cu lacuri", am dat peste cele de la Nailfinity, si ma gandeam ca se aseamana foarte bine cu cele de la Farmasi pe care le detin, si ce sa vezi...chiar asa e :D
   Va las in compania pozelor ca sa va convingeti :*





Acum o poza cu un machiaj care l-am purtat la "scarbici" ;))





Ce parere aveti? Ceva sfat/observatii.... m-ar ajuta foarte mult
 :*

11 Colourful Thoughts:

yoana said...

super nuanta de oja cea coral..sper sa nu te superi pe mine dar eu una ti-as schimba forma sprancenelor..:*

colourful.makeup said...

stai linistita yoana ca nu am de ce sa ma supar :* la asta "lucrez" acuma...de asta sunt asa de aiurea :))

bondarica said...

hm..ce se aseamana ojele intre ele:D chiar zici ca sunt una si aceasi nuanta...si te indiviez pentru unghiutele tale lungi insa eu in locul tau m-as duce la un salon pentru p manechiura sa-mi pun la punct forma:)
pentru sprancene iti recomand uleiul de ricini(poate deja stii) ca sa accelerezi procesul de crestere a firelor de par:) sa poti sa iti dai forma noua mai repede pentru ca e chinuitor sa stai cu ele asa "neingrijite" desi e totusi pentru o "cauza buna":D:*

Irynuk said...

mi se pare mie sau alea de la farmasi sunt mai pigmentate:-s..asa vad eu
:*

modniza said...

rozul e superb!si rosu merge.nu pere diferita culoarea.la mine farmasi rezista mai mult decat MF, in conditii grele-spalat pe maini de 100 de ori pe zi , manusi,etc,farmasi rezista cam 5 zile fara ciobiri, stergeri.

Miuri said...

si eu am nuanta aceea de roz de la farmasi :)

colourful.makeup said...

@ bondarica : am maine programare la salolul "de acasa", am avut ceva experienta aiurea la un salon pentru manichiura si prefer sa mi le fac eu :D sunt zile in care uit sa imi aplic uleiul de ricini inainte de culcare, cred ca trebe sa ili lipesc un biletel pe undeva :))

colourful.makeup said...

@ Irynuk : posibil in poza sa para mai pigmentat, dar in real life, dupa mine, sunt la fel :)

colourful.makeup said...

@ modniza : e bine de stiu asta :D eu nu tin lacul pe unghii mai mult de 3-4 zile, nici daca reizista + ca am prostul obiceiul sa il decojesc :(

colourful.makeup said...

@ Miuri : eu mai am inca vreo 2 nuante de roz de la Farmasi si sunt perfecte pentru nailart

miha.ela said...

am o leapsa pt tine: http://arianasshop.blogspot.com/2011/02/concurs-kabea-un-concurs-sub-forma-de.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up