Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: Farmasi Eyeshadow- Soft Touch Quatro


Am si eu cateva produse de la ei, astazi am sa va descriu doua mini truse din gama Soft touch quatro.
Din cate tin minte le am de ceva timp, dar nu pot sa spun ca le-am folosit excesiv de mult.

I. 203- roz





II. 204- mov






Pro
- pretul
- ambalajul, il consider practic
- oglinda din interior
- gama variata de culori
- un miros placut
- culori placute
- cutia se deschide foarte usor
- culori perfecte pentru zi

Contra
- mi se par cam prafoase
- fara o baza, pe pleoapele mele nu rezista
- nu sunt pigmentate

Eu le rocomand, chiar daca exista  puncte contra, sunt chiar multumita de ce ofera Farmasi, mai ales ca am o mica colectie de lacuri de la ei ;))



8 Colourful Thoughts:

Alexandra said...

Da, nu par a fi foarte pigmentate, din pacate, dar sunt culori frumoase. In schimb, eu ador ojele Farmasi, bogata varietate de culori!

ps. Azi merg la post sa-mi ridic farduletele minerale! Can't wait! :D

:***

Irynuk said...

si mie imi plac produsele farmasi:D

bondarica said...

imi comandasem si eu o trusa ..cea mov 204 insa nu o aveau in stoc si am ramas cu gandul la ea...
oricum nu regret..poate a fost mai bine:D

Iulia said...

am si eu paleta cu mov...insa nu cred ca am folosit'o mai mult de 2 ori. mi se par f prafoase, nu stau pe pleoape deloc, nu sunt deloc pigmentate...nu'mi plac deloc.
sau poate vreau prea mult de la un fard ;))
pupici:*

colourful.makeup said...

@ Alexandra : oje la ei am destul de multe iar calitativ sunt superioare fardurilor.i'm happy ca iti place produsele <:-p

colourful.makeup said...

@ bondarica: din cate am vazut ambalajul e schimbat, acuma nu stiu daca au adus si imbunatatiri produsului :(

colourful.makeup said...

@ Iulia : nu vream toate acelasi lucru?:)) cel putin si eu asta vreau :D dar din pacate acestea (cele 2 truse care le detin) nu le ofera :(

colourful.makeup said...

@ Irynuk : si mie imi plac mult, am mai vut ocazia ca incerc si alte produse de la ei de care am fost multumita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up