Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: ELF Cosmetics - Part V - Duo Eye Shadow Cream

Am hotarat sa fac un review al produselor ELF si mai exact: Fard de ochi Duo crema.Am deocamdata 6 si 2 sunt pe drum, cam multe :)) Stefi m-a rugat sa fac un review despre acestea, gandim la fel, eu aveam pozele pregatite, doar ca nu eram sigura cand sa le postez, noroc cu ea, m-am hotarat - astazi :D
Intai am sa va arat o parte din poza, dupa care am sa le comentez.



  •  Sunt aplicate direct pe piele in poza, fara nicio baza
  • Toate au un finish sidefiu, mi-ar fi placut ca o parte din ele sa fie si mate.
  • Nuanta aurie din Sugar Cookie (4) are particule de sclipici auriu, din fericire nu sunt foarte dese, sunt asemanatoare cu cele din Cofee & Cream
  • Eu le aplic doar peste un primer iar peste ele un fard, incerc sa le aplic in strat subtire
  • De la Barry Mix (5) aveam alte asteptari, sa fie mai mov.Nuanta inchisa seamana mai mult cu un maro spre mov, iar cea deschis aduce un pic cu nuanta de roz din Sugar Cookie (5), in cazul in care se aplica un fard mov il intensifica destul de tare, deci e bine.
  • De cele care nu am mentionat, inseamna ca sunt multumita :D 
  • Consider ca isi fac treaba, intensifica fardul si ii acorda o rezistenta indelungata.In cazul in care aveti un fard foarte prafos, va recomand sa le folositi.Eu am gasit astfel de farduri in mini trusele ELF, acestea fiind foarte prafoase si neavand un pigment puternic.  




    4 Colourful Thoughts:

    Alexandra said...

    Imi plac mult aceste duo-uri, sunt un bun replacement pentru jumbos de la Nyx. In plus, primesti cate 2 culori, deci ce-ti poti dori mai mult? ^.^

    colourful.makeup said...

    @ Alexandra : sunt o alternativa foarte buna mai ales daca luam in considerare si pretul ;))

    Stefi said...

    mersi :* arata delicios :)) dar, tot asa.. cand o sa te machiezi cu ele, sa ne areti si noua o poza dupa ceva timp sa vedem cum se comporta :D pupici :*

    colourful.makeup said...

    @ Stefi : la mine rezista destul de mult :)

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    up