Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Random Stuff: Funny Pets






Astazi  nu mai aveam de gand sa postez, dar cautand o poza prin fisiere am dat si de acestea.Sunt  poze facute de mine, cred ca mi-am gasit noua vocatie: paparazzi ;)) Mi s-au parut prea funny ca sa le tin doar pentru mine, sper sa va destinda dupa o zi mai dificila. Animalutele  sunt ale unor rude, pozele le-am facut in timpul unei vizite in 2009 de Craciun.

 

3 Colourful Thoughts:

Irynuk said...

super tare:))

Honeÿ Bunny said...

Pisicuta asta micuta si draguta seamana cu al meuu ca bradu' martanel :)) !

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥

Kisses from Honeÿ Bunny

Honeÿ Bunny said...

si bunnies aia micuti si pupaciosi / mancaciosi :))) sunt adorabili ! Esti un adevarat paparazzo ! :*

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥

Kisses from Honeÿ Bunny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up