Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nailt Tutorial: Pinky Pink Flower





 M-am hotarat sa fac si ceva model cu flori, adica floare, nu prea am.Va rog sa faceti abstractie de floarea zombi, din partea de jos, din pozele ce vor urma. :))

Produsele folosite



Pas 1: French


Pas 2: Desenam floarea intr-o nuanta de roz mai puternic


Pas 3: La baza fiecarei petale, coloram usor cu pensula, intr-o nuanta de roz mai deschis


Pas 4: Incepem sa contruram petalele

Pas 5: Peste nuanta de roz deschis ( pas 3 ), trasam cu alb, foarte usor si stergem floarea zombi :)) pas optional :P



P.S. Imi cer scuze ca nu am raspuns la parerile voastre de la postarea anterioara, pe seara am sa va raspund.Mersi mult de pareri, pentru mine conteaza foarte mult :*

7 Colourful Thoughts:

A.M. said...

pare asa usor... dar n-as fi in stare :D

colourful.makeup said...

@ A.M. sa stii ai fi, trebuie sa iti gasesti stilul,sa nu incerci sa imiti pe nimeni, pentru ca nu va iesi la fel si numai te va descuraja.ai vazut ca nici la mine nu ies toate, mai am parte si de flori zombi :)) as vrea sa vad ce nailart ai facut, sunt sigura ca va arata perfect :X :*

A.M. said...

o sa incerc sa fac o florica. sunt curioasa ce iese. doar ca nu am pensule si trebuie sa ma chinui cu pensula de nail art de la o oja

A.M. said...

mi-am facut floricica pe inelar :)) o sa pun poze pe blog zilele astea :D

Irynuk said...

imi place ca ai pus produsele pe care le-ai folosit:)
frumos model!:*

colourful.makeup said...

@ A.M. : ti-am vazut floarea creeata de tine, eu pot sa zic ca a iesit bine, avand in vedere ca ai fcut-o cu pensula de la lac :D

colourful.makeup said...

@ Irynuk : Mersi :* produsele care le folosesc nu sunt cine stie ce...lacuri de la magazinul din colt :)) prefer sa am o gama mai diversificata din punct de vdere al culorilor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up