Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Pink Lily - Crin Roz


Produsele folosite:



Pas 1: Un french verde


Pas 2: Pe un burete punem lac negru si presam usor, pierdut pe baza verde


Pas 3:  Aplicam un lac cu sclipici


Pas 4:  Facem conturul crinului cu alb ( eu aici am folosit pensula subtire de la lac )


Pas 5: Umplem petalele cu o nuanta de roz deschis


Pas 6: Coloram usor cu un roz puternic


Pas 7: Trasam pe fiecare petala cate o linie verde pierduta


Pas 8: Facem punctele



Aici mai sunt inca doi crini, care am incercat sa ii fac.Nu le-am facut un fundal pentru ca m-am axat strict pe ei.



10 Colourful Thoughts:

A.M. said...

foarte fain ti-a iesit! :)

Stefi said...

caaaat ii de dragut!! da.. nu cred ca m-as descurca:))

Honeÿ Bunny said...

SUPERB!


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny!

Ana Maria P. said...

Ce rabdare admirabila ai!Eu ma dadeam batuta la prima petala...:))
Imi place foarte mult cum iti ies florile!

Irynuk said...

se vad mai frumos fara baza opinia mea:D
cum reusesti sa ii faci?mie imi tremura mana:))

colourful.makeup said...

@ A.M. : mersi mult :* m-am luptat un pic cu pensula :))

colourful.makeup said...

@ Stefi : asa ziceam si eu cand vedeam un model, trebuie doar sa incerci :)

colourful.makeup said...

@ Honeÿ Bunny : thanks >:d<

colourful.makeup said...

@ Ana Maria P.: rabdare nu prea am mai ales ca ma plictisesc si repede :)) dar daca fac ceva ce imi place ma implic foarte tare.mai am inca de exersat, dar as vrea sa vad o floare de la tine :D :*

colourful.makeup said...

@ Irynuk : singurul remediu pentru tremuratul mainii e..."paharelul de dimineata" :)) glumeam! si eu am asemenea probleme, dar incerc sa imi sprijin mana si sa ma relaxez.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up