Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Party Nails


Este o manichiura, pe care eu consider ca trebuie purtata la o petrecere, discoteca si nu in fiecare zi, mi se pare prea mult pentru daily use, posibil ceva culori mai soft si ceva sclipici mai discret ar merge.

Pas 1: Pe un burete aplicam lac negru, apasam fin buretele cu lac pe unghie, spre baza mai rar (eu am folosit buretele din poza de mai sus)

Pas 2: Aplicam un lac cu sclipici


Pas 3: Pentru a fi mai diferit, creem un trandafir (eu am incercat un model de trandafir foarte simplu) Aplicam un punct alb, acesta va fi in centru, in jur trasam linii tremurand cat mai apropiate


Pas 4: Extindem trandafirul cat de mult dorim



Ati purta aceasta manichiura ziua?

4 Colourful Thoughts:

Denisa said...

as purta'o de ce nu?:x

Irynuk said...

nu stiu cand as purtao dar imi place oja cu sclipici:X

Ally said...

wow, superb !!
imi place foarte muuult !

Ally said...

Hei, am vazut mesajul tau cu bannerul. Daca vrei sa-ti fac unul trimite-mi un email cu toate detaliile(adica cu ce poze vrei sa-ti fac bannerul si ce sa scrie pe el).
alinutza_blondina_94@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up