Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Party Nails II


Am decis sa realizez un alt model care poate fi purtat la un party sau in discoteca.Mi se parea ca nu am destule modele din aceasta categorie, asa ca acuma mi s-a pus pata pe acestea.

Pas 1: Baza neagra si linii pe orizontala cu argintiu



Pas 2: Facem linii in sens invers celor de la pasul 1


Pas 3: Aplicam strasuri, aici am decis ca la fiecare “intersectie” a unghiei sa aplic cate unul



Da..da...am rasturnat tot continutul :( a durat ceva pana am reusit sa le pun la loc, desi au mai ramas si pe masa si pe jos  ;))
 
Care  este  modelul  vostru  preferat  pentru  o  manichiura?




1 Colourful Thoughts:

Irynuk said...

am si eu chestiute din alea tot albastre:D
Asa fac si eu cand am nevoie de ele le rastorn toate si dupa am ce ma chinui sa le pun la loc:))
manichiura mea preferata este cea rosie:X...Ador rosul la unghii:X

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up